The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Управление на клапана на автоматичен смукач

#1
Здравейте колеги, имам следния проблем
става въпрос за v40 1.9 TDI 98год. 90к.с. , та въпроса ми е:
Някой знае ли от къде се Управлява този клапан?
От температурен датчик или от комра?
Сутрин като запаля колата ми държи ниски обороти и тресе много докато не загрее
Малко от клапана до авт смукач всичко е здраво, клапана като го пробвах на акумулатора работи,
но като му сложа буксата и неще да отваря
Мерих напрежението и идва около 5V което е мнoгo малко и не може да отвори и
не знам къде е проблема, в някой датчик ли е, не знам помагайте Sad
Reply

#2
Привет колега, видях ти поста и реших да го пусна в един друг форум, ето и резултата Smile
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dieselbg.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=920" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.dieselbg.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=920</a><!-- m -->
Reply

#3
мерси много колега но да поясня мъничко маркучето като го извадя от този ел клапан и като го сложа в вакум системата оборотите се дигат и жилото на помпата се издърпва и всичко е ок само не ми е ясно клапана ми ли не равоти или самото напрежение е малко до него Smile
Reply

#4
Колега ти сам си си отговорил на въпроса, щом като издърпва жилото като сложиш маркучето направо на вакум помпата явно клапанчето си е заминало, понеже наистина тока там е 5 волта. В Мото Пфое цената му е около 120 лв, гадното е че на друго място не можах да го намеря и засега все отлагам да си го сменя...
Reply

#5
ами колега а защо на акумулатора работи отваря и затваря без проблем на какъв принцип работи знаеш ли Sad
Reply

#6
Предполагам че е електомагнитен клапан които блокира ,а когато му подадеш по голямо напрежение(в случая повече от 12 V. при положение че принципно е 5v.) сработва. Някои го чистят с ВД примерно- пръскат в него и след това се продухва , казват че понякога се оправя, но при мен нямаше ефект Smile
Но не изключваи и вариянта да ти се е прецакал температурният датчик, затова е най-добре да се направи една диагностика иначе отиваме на вариянта проба- грешка, освен ако нямаш приятел със същата кола с работещ авт. смукач Smile
Reply

#7
мерси много колега за оказаното мнение и помощ а знаете ли кой датчик управлява този клапан Sad
Reply

#8
Управлява се от компютъра на колата,а вече той от къде взима данни не знам....от температурен датчик ще е но не знам дали от този за температурата на охлаждащата течност или на маслото, нека някой запознат да каже :roll:
Reply

#9
Следя темата с интерес и знам че се разисква не за първи път. Това е хроничен проблем и дано го разрешим- който знае повече да казва, че идва зима а и при мен проблема не е решен.
Reply

#10
и мен това ме притеснява че зимата наближава а е ужасно като е студена тресе много Sad какво е решението незнам
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)