Онзи ден си ходих до Плевен и колата ми загря повече от обикновенно, карал съм с неповече от 130-140 и бяхме 3-ма души в колата т.е. не съм я мъчил много, даже навръщане два пъти ми светна лампата за водата, но само за половин минута(през цялото време гледах лампата)
така изглеждаше стрелката пре цялото пътуване.
някой да има идеи?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Онзи ден си ходих до Плевен и колата ми загря повече от обикновенно, карал съм с неповече от 130-140 и бяхме 3-ма души в колата т.е. не съм я мъчил много, даже навръщане два пъти ми светна лампата за водата, но само за половин минута(през цялото време гледах лампата)
така изглеждаше стрелката пре цялото пътуване.
някой да има идеи?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
то първото е ясно - гледаш за нивото на водата дали е наред, защото може да има теч някъде. после работата опира до термостата - може вече да не "отваря" колкото трябва. последно и най-неприятно според мен за откриване е някое запушване по системата.
при мен лятото като карам с над 100 забелязах че на всеки 10 км качва по един градус т.е. нормално работи на 90гр но на 140 е на 94гр
то първото е ясно - гледаш за нивото на водата дали е наред, защото може да има теч някъде. после работата опира до термостата - може вече да не "отваря" колкото трябва. последно и най-неприятно според мен за откриване е някое запушване по системата.
при мен лятото като карам с над 100 забелязах че на всеки 10 км качва по един градус т.е. нормално работи на 90гр но на 140 е на 94гр
нивото е добро, нямам течове, термостата тия дни ще го погледна, а що се касае до запушването дано да не е от това.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
нивото е добро, нямам течове, термостата тия дни ще го погледна, а що се касае до запушването дано да не е от това.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
unicata Wrote:нивото е добро, нямам течове, термостата тия дни ще го погледна, а що се касае до запушването дано да не е от това.
Не искам да те разочаровам, но най-вероятно е това. Пробвай все пак преди зимата да изчистиш системата с някоя от добавките за това, Бедна ти е фантазията какви неща ще излязат. Аз лично мисля че поради подобен проблем ми изби гарнитура на главата. Загряваше ми както ти казваш само на дълго и то като види баир. Стрелката стигаше горе долу до същото положение без да ми светва лампата. Пробвах да го чистя радиатора, но ефекта бе почти никакъв въпреки че излязоха ужасни бълвочи. Та в момента съм с нов радиатор, но преди това ремонта ми излезе 350 лв. :oops:
unicata Wrote:нивото е добро, нямам течове, термостата тия дни ще го погледна, а що се касае до запушването дано да не е от това.
Не искам да те разочаровам, но най-вероятно е това. Пробвай все пак преди зимата да изчистиш системата с някоя от добавките за това, Бедна ти е фантазията какви неща ще излязат. Аз лично мисля че поради подобен проблем ми изби гарнитура на главата. Загряваше ми както ти казваш само на дълго и то като види баир. Стрелката стигаше горе долу до същото положение без да ми светва лампата. Пробвах да го чистя радиатора, но ефекта бе почти никакъв въпреки че излязоха ужасни бълвочи. Та в момента съм с нов радиатор, но преди това ремонта ми излезе 350 лв. :oops:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.renault-bg.com/site/parno.html">http://www.renault-bg.com/site/parno.html</a><!-- m -->
Няма как, заеми се с търпение и направи въпросните процедури, независимо дали е термстат или запушване една промивка е винаги добре дошла за кола на тази възраст, аз поне се старая на около 2 години да правя нещо подобно.
Най добре си изкарай термостата и промивай така, а него ще го "свариш" без да го бараш за да видиш дали отваря, а след това може да долееш към "супата" малко кислол, 10-15 сек са достатъчни, а като количество нека бъде около 10-15% процента от водата.
За промивката може да си вземеш и 2 литра по 2лв от българския, поне при мен изкара повече мизерии от лимонтузуто.
ПП: твоето ми прилича на прегряване като я гледам тая стрелка.
На топъл двигател се долива охладителна течност само ако е запален или наистина малко се долива ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.renault-bg.com/site/parno.html">http://www.renault-bg.com/site/parno.html</a><!-- m -->
Няма как, заеми се с търпение и направи въпросните процедури, независимо дали е термстат или запушване една промивка е винаги добре дошла за кола на тази възраст, аз поне се старая на около 2 години да правя нещо подобно.
Най добре си изкарай термостата и промивай така, а него ще го "свариш" без да го бараш за да видиш дали отваря, а след това може да долееш към "супата" малко кислол, 10-15 сек са достатъчни, а като количество нека бъде около 10-15% процента от водата.
За промивката може да си вземеш и 2 литра по 2лв от българския, поне при мен изкара повече мизерии от лимонтузуто.
ПП: твоето ми прилича на прегряване като я гледам тая стрелка.
На топъл двигател се долива охладителна течност само ако е запален или наистина малко се долива ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър