The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Здравейте всички С 40

#1
Здравейтге всички,Аз съм нов и във форума и като "щастлив притежател" на С40. Форума е страхотен, днес цял ден вися в него и научих мноогоо неща. Много се радвам , че всички сте добронамерени и не си говорите простотии.
Купих тази кола , защото според мен е на сметка, а пък и много ми харесва. Преди карах Ровер 75 - също е много хубав на външен вид , но иначе - яко дърво(направи си сам от дърво салам).
Надявам се сега да не е така.
Колата е 97 година на около 220 000 км. Бензин - 1.8. Била е фирмена кола на богата фирма с добра поддръжка. Има си всичко. Километрите са реални. Важен компонент на харесването ми е цената - под 5 500 лева.
Смятам да сменя всички консумативи и ремъци.Ангренажа най-вече.
Дайте акъл какво друго трябва да се направи ,освен това дето всички го знаем. Могат ли тези ремонти да се направят от "читав" майстор механик или трябва да се ходи в специализиран сервиз при "главорези"?
Трябва да се смени и амбриажът. От къде да го купя? В МФ е над 900 лева, на други места 300 - 400 (френски и испански). Може ли този ремонт също да се извърши в неспециализиран сервиз?
Друг дефект е дефектирала "ламбда сонда". Стува над 500 лв. Да я сменям ли или да махна целият катализатор?Ако го махна - как ?Кво правим със сензорите? Няма ли да се прецака настройката на компютъра?
Това се все досадни въпроси, ама аз съм още бос , пък и не искам да побългаря тутакси тази хубава кола.
Е такива работи . Като измия колата ще и пусна снимки.

Бъдете здрави всички!
Reply

#2
Здравейтге всички,Аз съм нов и във форума и като "щастлив притежател" на С40. Форума е страхотен, днес цял ден вися в него и научих мноогоо неща. Много се радвам , че всички сте добронамерени и не си говорите простотии.
Купих тази кола , защото според мен е на сметка, а пък и много ми харесва. Преди карах Ровер 75 - също е много хубав на външен вид , но иначе - яко дърво(направи си сам от дърво салам).
Надявам се сега да не е така.
Колата е 97 година на около 220 000 км. Бензин - 1.8. Била е фирмена кола на богата фирма с добра поддръжка. Има си всичко. Километрите са реални. Важен компонент на харесването ми е цената - под 5 500 лева.
Смятам да сменя всички консумативи и ремъци.Ангренажа най-вече.
Дайте акъл какво друго трябва да се направи ,освен това дето всички го знаем. Могат ли тези ремонти да се направят от "читав" майстор механик или трябва да се ходи в специализиран сервиз при "главорези"?
Трябва да се смени и амбриажът. От къде да го купя? В МФ е над 900 лева, на други места 300 - 400 (френски и испански). Може ли този ремонт също да се извърши в неспециализиран сервиз?
Друг дефект е дефектирала "ламбда сонда". Стува над 500 лв. Да я сменям ли или да махна целият катализатор?Ако го махна - как ?Кво правим със сензорите? Няма ли да се прецака настройката на компютъра?
Това се все досадни въпроси, ама аз съм още бос , пък и не искам да побългаря тутакси тази хубава кола.
Е такива работи . Като измия колата ще и пусна снимки.

Бъдете здрави всички!
Reply

#3
За чаркове и подобни виж в темата за сервизи и магазини. Или някой колега с S/V 40 да каже. Ламдата ми се струва бая скъпа, ама може да е заради новата кола, за моя таралясник искаха 160 пари за нова.
Ако подобна кола изкочи от фирмата свиркай :lol: :lol: :lol:

Добре дошъл
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#4
За чаркове и подобни виж в темата за сервизи и магазини. Или някой колега с S/V 40 да каже. Ламдата ми се струва бая скъпа, ама може да е заради новата кола, за моя таралясник искаха 160 пари за нова.
Ако подобна кола изкочи от фирмата свиркай :lol: :lol: :lol:

Добре дошъл
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#5
И аз чух че ламбдата е толкова за съжаление. Cry
Ангренажен ремък и две ролки са около 200лв. Ролки на SKF или INA.
Колата е стандартна и я правят на доста места не е задължително да ходиш там дето "работят с кожи на клиента". Двигателя колко конски сили е? Ако е 115 е Рено, ако е 122 е GDI на Митсубиши. Добре дошъл ще останеш доволен от автомобила, ако не ти е много разбит, че поддръжката не му е от най-евтините.

Бъди здрав, безавариино и може да се видим на някоя среща :wink:
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#6
И аз чух че ламбдата е толкова за съжаление. Cry
Ангренажен ремък и две ролки са около 200лв. Ролки на SKF или INA.
Колата е стандартна и я правят на доста места не е задължително да ходиш там дето "работят с кожи на клиента". Двигателя колко конски сили е? Ако е 115 е Рено, ако е 122 е GDI на Митсубиши. Добре дошъл ще останеш доволен от автомобила, ако не ти е много разбит, че поддръжката не му е от най-евтините.

Бъди здрав, безавариино и може да се видим на някоя среща :wink:
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#7
здравей и добре дошъл в клуб волво.
ламбда сондата не можеш да елиминираш, защото няма да работи еку-то както трябва ако въобще работи без този основен датчик. така че ще трябва да ко копуваш. интересувах се от съединител скоро само че за 2.0 16 и цените са следните мф около 600лв феродо с прит.диск комлект и 90лв аксиален лагер. труда е 50лв/час без ддс и отива към 3-4 часа.

с скан тех ( има ги най-отгоре в темата с магазини и сервизи ) комплект всичко ( ужким френски ) е 200лв.
иначе цената която казваш за такава кола е направо без пари. казваш че колата е била фирмена и добре поддържана - имаш ли информация за ремонтите кога, къде, какво е сменяно, защото това може да ти спести доста пари. аз например не съм сменял ангрежа защото колата има досие в мф и ще карам до 260 000 за ангренаж. има и други такива дреболии дето като ги знаеш спестяват пари дето могат да се пренасочат в друг рамонт
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#8
здравей и добре дошъл в клуб волво.
ламбда сондата не можеш да елиминираш, защото няма да работи еку-то както трябва ако въобще работи без този основен датчик. така че ще трябва да ко копуваш. интересувах се от съединител скоро само че за 2.0 16 и цените са следните мф около 600лв феродо с прит.диск комлект и 90лв аксиален лагер. труда е 50лв/час без ддс и отива към 3-4 часа.

с скан тех ( има ги най-отгоре в темата с магазини и сервизи ) комплект всичко ( ужким френски ) е 200лв.
иначе цената която казваш за такава кола е направо без пари. казваш че колата е била фирмена и добре поддържана - имаш ли информация за ремонтите кога, къде, какво е сменяно, защото това може да ти спести доста пари. аз например не съм сменял ангрежа защото колата има досие в мф и ще карам до 260 000 за ангренаж. има и други такива дреболии дето като ги знаеш спестяват пари дето могат да се пренасочат в друг рамонт
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#9
Радвам се , че ме приехте във форума.
Ама момчета , искам да отправя едно питане, щото нс съм имал подобни проблеми досега , или пък съм малко прозд.
Става дума за лабда сондата и катализтора. Тая сонда не е ли в катализатора? Като рових във форума видях , че доста хора са махнали катализатора. Това не означава ли да се махне и тази сонда, или тя си остава, и след като не работи , трябва да се смени , а пък катализатора да си ходи? Как се лъже ECU-то в тоя случай? .
Къде мога да извърша подобна "хирургическа намеса"? Confusedhock: :?:
Ивайло - S 40 - S 60 - C 70 ?
Reply

#10
Радвам се , че ме приехте във форума.
Ама момчета , искам да отправя едно питане, щото нс съм имал подобни проблеми досега , или пък съм малко прозд.
Става дума за лабда сондата и катализтора. Тая сонда не е ли в катализатора? Като рових във форума видях , че доста хора са махнали катализатора. Това не означава ли да се махне и тази сонда, или тя си остава, и след като не работи , трябва да се смени , а пък катализатора да си ходи? Как се лъже ECU-то в тоя случай? .
Къде мога да извърша подобна "хирургическа намеса"? Confusedhock: :?:
Ивайло - S 40 - S 60 - C 70 ?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)