The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ЕГР клапан

#1
колеги можете ли да ми кажете кое е ЕГР клапан и как се илиминира и да попитам оста над турбото кога и колко трябва да се движи защото имам съмнение че тази ос на мойто турбо не мърда изобщо Sad Sad Sad
Reply

#2
Колега ЕГР-клапана се елиминира с ламаринка Smile просто запушваш отвора откъм колекторите- при теб ще стане понеже ЕГР-а няма обратна връзка с компютъра Smile
А относно тази ос-май става дума за оста на разтоварващият клапан, което значи че се движи и то съвсем малко когато турбината разтоварва Smile
Reply

#3
колега а можеш ли да ми кажеш кое е ЕГР клапана и каде се намира защото не съм много запознат точно с този клалан и функцията му Sad
Reply

#4
Ето колега мисля, че ще се ориентираш- на снимката съм посочил Smile а иначе най- добрият начин да се изолира егр-а е да изрежеш тънка ламаринка и да затапиш отвора към колекторите, развиват се 2 болта със шестограм...общо взето е елементарно и е на удобно място :wink:


Attached Files Thumbnail(s)
           
Reply

#5
колега много ти благодаря за снимката и информацията а знаете ли защо се затапва този клапан четох из форумите и 80% от хората ги затапват и всички пишат че след затапването на този клапан колите им вървът повече и по добре работили Smile
Reply

#6
Затапват ги понеже ЕГР засяда, и е постоянно отворен, т.е. постоянно влизат изгорели газове обратно в двигателя,а когато ЕГР -а работи като сръчкаш колата се затваря и в двигателя влиза само чист въздух и затова колата върви повече, аз моят първо го бях запушил с ламаринка, после си поиграх и го почистих (голяма гнас излезе от него), и сега си карам с работещ ЕГР, но да ти кажа не видях особена разлика когато го бях запушил във вървежа на колата, с изключение на това че не изпушва когато я настъпиш...вече всеки сам си решава какви опити да си прави с колата :lol: така или иначе ролята на ЕГР-а е основно в опазване на екололната среда (доизрагяне на отработените газове)...
Reply

#7
ок колега ще го затапя тия дни е ще пиша какъв е резултата Smile
Reply

#8
Аз на моя му бях запушил маркучето за вакуума, но не ми харесваше нещо и пак го отпуших. За зимата е по добре да работи- на студен мотор вкарва топли газове в горивната смес и колата загрява по-бързо. Най добре е да се почисти и да си работи, но като огледах ще е голямо разглобяване за да се почистят и колекторните тръби, затова засега отлагам.
Reply

#9
Само да допълня колегата дето е обяснил принципа на работа на ЕГР клапана / казаното от него е вярно/, че когато е затворен 100% от изгорелите газове развъртат турбината, а ако е зацапан и не може да се затвори напълно тогава процентно тези газове са по-малко и пъргавината на колата намалява драстично. Когато пък оборотите станат прекалено големи , налягането в смукателния колектор се повишава опасно и сработва ситемата за разтоварване !
Reply

#10
ами ще го затапя и ако няма разлика ще махна пак ламаринката дано има ефект защото моята кола в момента е като мъртвец на пътя Cry
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)