The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Автоматична ск. кутия AW55-50 - всичко за нея!

Благодаря, помогна ми. Днес смених маслото във въпросния сервиз. Промивка и т.н. Всичко изглежда ОК. Много съм доволен от сервиза.
Поздрави.
Reply

Здравейте ,от месец имам s60 d5 автомат 131 кс ,смених маслото с 12 л с промивка ,с тотал същата спесификация 3309 и колата върви добре но има леко приритване между 3 и 4 и то най вече на баир ,трябва ли да обслужвам и селеноидите според по разбиращите от мен новака с волво.
Reply

Здравейте колеги и аз да споделя Волвото Xc70 2002г. 2.4т тръгнах от Варна по магистралата посока Шумен карах със 120 км в час последните 5 километра със 140 км в час излязох от магистралата и както си карам все едно изключи от скорост, двигателя се форсира но колата не набира.
Спрях чаках 5 мин и тръгнах карах 5-7 кил сменя ск добре единствено ми направи впечатление, че на 4 скорост се изфорсира преди превключване и пак същата работа все едно е на свободна. Маслото смених преди 6000 кл нямах никакви проблеми преди 10 дни пътувах до София и никакви признаци. Някой някъкви идеи. Като мина на диагностика през седмицата ще споделя.
Reply

Колеги, при мен се получи следното след частична смяна на маслото( което даже се оказа че изобщо не е такова).Колата започна да рита при превключване от P,R,D.Преди смяната не се усещаше такова ритане.Сипаха ми febi 22806.
Reply

Здравейте,
Имам следният проблем с трансмисията на V70 2,5TDI 98/99 год. - автомата по VIDA е W50-42. 
Проблема е следния - преди няколко дни изведнъж при тръгване започна да приритва яко между 1 и 2 също забелязах, че превключва на по-високи обороти даже някога и към 3000, като позагрее се оправя леко но пак не е като преди. След 1 ден при натоварен режим даже светна лампата на таблото /знака със стрелка/ - спрях веднага загасих и после 20 минути даже не можех да запаля колата, изчаках да изстине и успях да запаля и да се прибера. Незнам дали има общо но освен това преди време лоста започна понякога да не иска да се мести от P и трябва да се натисне бутона Shift Overlook.
Маслото не съм го сменял никога - изминал съм към 20 хил км. за 8 год. - преди това незнам.

Та ако сменя маслото има ли шанс да се оправи или направо да я карам за скрап. 

Благодаря за съветити предварително.
Reply

Здравейте,
Собственик съм на Volvo v50 2.0 от 2009 година, със 6-степенна скоростна кутия, с опция за ръчна смяна на предавките. Четох в канала, ама така и не успях да дешифрирам какъв е вида на кутията. Така че - моля за упътване какъв е вида ѝ, та да съм наясно...

П.п.

Смяната на маслото беше наложителна и е направена от Любо в с. Мартен, само за информация
Reply

(04-17-2019, 07:38 PM)Reiko_bg Wrote: Здравейте,
Собственик съм на Volvo v50 2.0 от 2009 година, със 6-степенна скоростна кутия, с опция за ръчна смяна на предавките. Четох в канала, ама така и не успях да дешифрирам какъв е вида на кутията. Така че - моля за упътване какъв е вида ѝ, та да съм наясно...

П.п.

Смяната на маслото беше наложителна и е направена от Любо в с. Мартен, само за информация

Би трябвало да е TF80SC, но за да се каже точно ми трябва VIN-a.
Reply

Как работи ХИДРОТРАНСФОРМАТОРА в автоматичната скоростна кутия?

https://www.youtube.com/watch?v=CqmgMtph...vyrUtWWJuY
VW Golf II'84-ex AUDI 100 C4'93-ex
Volvo V40 MY96 1.8i 85kW-еx
VW PASSAT B5.5'02 1.9TDI PD-ex, C3'03 1.4HDI 50kW-ex
Volvo V70 II MY02 2.4 D5 120+kW+M56, 307face'06 1.6HDI 81kW-ex
Volvo V70 II MY05-face 2.4 D5 120kW+AW55-50SN - на части
Volvo V70 III MY09 2.4 D5 136+kW TF-80SC-ex, Rav4'06 2.2D4D 100kW-ех
Volvo XC60 MY09 2.4 D5 136+kW M66 SUMMUM PAN Angel
Volvo XC60 MY15 D4204T5 TG-81SC FWD
Reply

Здравейте, и аз от две седмици съм собственик на V50 с двигател D5(D5244Т8 180 к.с.) и AW55-50 и имам същия проблем с ритане/притрисане когато намалям/спирам. Получава се точно като намаля до 30 км/ч (между 30-25 км/ч) Стария собственик, каза, че така е карал две години, на мен ми казаха, че кутията има нужда от препрограмиране. Включва плавно и редуцира предавките, само ритването, което е доста дразнещо и винаги се случва на тази скорост <30км/ч, предполагам 3та към втора няма значение дали намалям рязко със спирачка или сама по инерция на някой наклон. Маслото е сменено преди 20 000 км според стария собственик и фактурата от S.R. Autoservice (07.2017 г.), но във фактурата пише 168 лв 7 литра ATF. Има ли шанс да се оправи със смяна на по-нов софтуер и адаптация или нещата отиват към нещо по-сериозно?

Поздрави,
Николай
Reply

Доколкото знам софтуер само в МП, а за маслото виж каква е спесификацията за тази кутия.
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)