Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Автоматична ск. кутия AW55-50 - всичко за нея!
Благодаря, помогна ми. Днес смених маслото във въпросния сервиз. Промивка и т.н. Всичко изглежда ОК. Много съм доволен от сервиза.
Поздрави.
Цитирай
Thanks given by:
Здравейте ,от месец имам s60 d5 автомат 131 кс ,смених маслото с 12 л с промивка ,с тотал същата спесификация 3309 и колата върви добре но има леко приритване между 3 и 4 и то най вече на баир ,трябва ли да обслужвам и селеноидите според по разбиращите от мен новака с волво.
Цитирай
Thanks given by:
Здравейте колеги и аз да споделя Волвото Xc70 2002г. 2.4т тръгнах от Варна по магистралата посока Шумен карах със 120 км в час последните 5 километра със 140 км в час излязох от магистралата и както си карам все едно изключи от скорост, двигателя се форсира но колата не набира.
Спрях чаках 5 мин и тръгнах карах 5-7 кил сменя ск добре единствено ми направи впечатление, че на 4 скорост се изфорсира преди превключване и пак същата работа все едно е на свободна. Маслото смених преди 6000 кл нямах никакви проблеми преди 10 дни пътувах до София и никакви признаци. Някой някъкви идеи. Като мина на диагностика през седмицата ще споделя.
Цитирай
Thanks given by:
Колеги, при мен се получи следното след частична смяна на маслото( което даже се оказа че изобщо не е такова).Колата започна да рита при превключване от P,R,D.Преди смяната не се усещаше такова ритане.Сипаха ми febi 22806.
Цитирай
Thanks given by:
Здравейте,
Имам следният проблем с трансмисията на V70 2,5TDI 98/99 год. - автомата по VIDA е W50-42. 
Проблема е следния - преди няколко дни изведнъж при тръгване започна да приритва яко между 1 и 2 също забелязах, че превключва на по-високи обороти даже някога и към 3000, като позагрее се оправя леко но пак не е като преди. След 1 ден при натоварен режим даже светна лампата на таблото /знака със стрелка/ - спрях веднага загасих и после 20 минути даже не можех да запаля колата, изчаках да изстине и успях да запаля и да се прибера. Незнам дали има общо но освен това преди време лоста започна понякога да не иска да се мести от P и трябва да се натисне бутона Shift Overlook.
Маслото не съм го сменял никога - изминал съм към 20 хил км. за 8 год. - преди това незнам.

Та ако сменя маслото има ли шанс да се оправи или направо да я карам за скрап. 

Благодаря за съветити предварително.
Цитирай
Thanks given by:
Здравейте,
Собственик съм на Volvo v50 2.0 от 2009 година, със 6-степенна скоростна кутия, с опция за ръчна смяна на предавките. Четох в канала, ама така и не успях да дешифрирам какъв е вида на кутията. Така че - моля за упътване какъв е вида ѝ, та да съм наясно...

П.п.

Смяната на маслото беше наложителна и е направена от Любо в с. Мартен, само за информация
Цитирай
Thanks given by:
(04-17-2019, 07:38 PM)Reiko_bg написа: Здравейте,
Собственик съм на Volvo v50 2.0 от 2009 година, със 6-степенна скоростна кутия, с опция за ръчна смяна на предавките. Четох в канала, ама така и не успях да дешифрирам какъв е вида на кутията. Така че - моля за упътване какъв е вида ѝ, та да съм наясно...

П.п.

Смяната на маслото беше наложителна и е направена от Любо в с. Мартен, само за информация

Би трябвало да е TF80SC, но за да се каже точно ми трябва VIN-a.
Цитирай
Thanks given by: Reiko_bg
Как работи ХИДРОТРАНСФОРМАТОРА в автоматичната скоростна кутия?

https://www.youtube.com/watch?v=CqmgMtph...vyrUtWWJuY
VW Golf II'84 1.8GTi-ex
AUDI 100 C4'93 2.5TDI 85kW-ex
Volvo V40'96 1.8i 16v 85kW LPG-еx
VW PASSAT VARIANT'02 1.9TDI PD 96kW AVT+C3'03 1.4HDI 50kW-ex
Volvo V70 II MY02 2.4 D5 120+kW Smile D5244T+M56, нави+тел, и в багажника 307face'06 1.6HDI 81kW на жената
Цитирай
Thanks given by:
Здравейте, и аз от две седмици съм собственик на V50 с двигател D5(D5244Т8 180 к.с.) и AW55-50 и имам същия проблем с ритане/притрисане когато намалям/спирам. Получава се точно като намаля до 30 км/ч (между 30-25 км/ч) Стария собственик, каза, че така е карал две години, на мен ми казаха, че кутията има нужда от препрограмиране. Включва плавно и редуцира предавките, само ритването, което е доста дразнещо и винаги се случва на тази скорост <30км/ч, предполагам 3та към втора няма значение дали намалям рязко със спирачка или сама по инерция на някой наклон. Маслото е сменено преди 20 000 км според стария собственик и фактурата от S.R. Autoservice (07.2017 г.), но във фактурата пише 168 лв 7 литра ATF. Има ли шанс да се оправи със смяна на по-нов софтуер и адаптация или нещата отиват към нещо по-сериозно?

Поздрави,
Николай
Цитирай
Thanks given by:
Доколкото знам софтуер само в МП, а за маслото виж каква е спесификацията за тази кутия.
[Изображение: ab284339.gif]
[Изображение: ab284340.gif]
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)