Posts: 143
Threads: 24
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Здравейте колеги, реших да напиша какъв е резултата от мойте вече безброини мъки със загряването на колата...след като ми замериха температурата на колата и всичко беше ОК, аз спокоен вече я подкарах,ама след няколко дни(вече със сменено табло) пак същият проблем-стрелката скокна до червенят сектор...добре че беше вече точно пред нас...отвивам капачката на разширителният съд и забелязвам да балбукат мехурчета :o (но това го прави само на добре загрял двигател,на студен не-от там изглежда е било и прегряването понякога-понеже не го правеше всеки път), последва сваляне на главата разбира се -оказа се, че главата е хлабава-думи на моя човек който я прави, само ще вметна,че когато купих колата я взех със спукана глава-смених я с чисто нова(необорудвана), като ''пичовете'' които ми я правиха-ШВЕДСКА АВТОМАНИЯ в малинова долина я прехвърлиха, но изглежда че само това са направили! Освен не добре стегнатата глава се оказа че и клапаните не са напаснати -видимо не затварят, другият странен феномен бяха 2 криви клапана+2 разбити водача+счупена пета(колата я карам само аз- никога не е натоварвана,прегрявана...абе с две думи пазя я), изглежда преди време някои не си е свършил работата като хората...макар че като стана дума за плащане...всичките тези необходими процедури като напасване на клапани, шлаиф..и т.н са платени тогава...
Главата иначе е здрава...и пак ремонтче(шлаиф,снимка, бор щанга,напасване на клапаните и подмяна на дефектиралите части)..поучава се една хубава сумичка, която можеше и да си спестя ако майсторите в горепосоченият сервиз си бяха свършили работата за която им платих 1600лв., а сега ремонта ще ми е само 600-700...В едно поне се убедих- по добре да ходиш при познат в някое малко гаражче на когото можеш да имаш доверие, отколкото в по- голям сервиз :coolgleam: