The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S40 1.9 не пали

#1
Може ли някой да ми обясни какви могат да са причините ако колата върти но не запалва? В началото запали, след това леко препатка и изведнъж изгасна. След това вече не можа да запали. Проверих ремъка-здрав е. Валът върти. Възможно ли е да има нещо изгоряло?
Reply

#2
Бензинова помпа, датчик на хол, бобини (те са 2), опа, чакай 1,9 не е ли дизел? - ооо сори дизелите са ми бистри като боза, някой друг колега да помага
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#3
Дизел е,двигател Рено,1.9 турбо,1998
благодаря
Reply

#4
Причините може да са много- трябва майстор. Най простата е липса на гориво- я спукан маркуч, я филтър....и т.н.
Reply

#5
Нека аз да обясня. IZCO е брат ми. Живее в Холандия. Днес по Скайп-а се помъчи да ми обясни горе- долу за какво става дума. Доколкото разбрах колата е припалила, двигателят изпаткал няколко пъти и млъкнал. Повече не успял да запали. Мислел че е от акумулатора, но не е. Заредил е неговия , а след това и сдруг е пробвал. Не става. Отпред при двигателя се чувало някакво щракане. Аз си мисля, че това е най- вероятно от стратера. Явно не може да изхвърли бендикса. Но той ми каза, че е въртял и не пали. Явно е друго. За да отхвърлим възможността за скъсан ангренажен ремък го накарах да отвори капачката за наливане на маслото и да завърти леко двигателя, за да види дали се движи разпределителния вал. Движи се. Явно не е скъсан ремъка. Според мен, в момента най- вероятно става дума за пресколили 1-2 зъба на ангренажния ремък. Но това от разстояние не може да се провери. Утре ще ходи при някакъв българин, който имал сервиз там. Той не пожелал да дойде на място, а му казал да закара колата в сервиза. Друго предположение от мен е за зъбното колело на горивната помпа да се върти върху вала свободно /скъсана шпонка или шлици, не знам как е съединено/. Ясно е , че без преглед в сервиз няма да мине.
Reply

#6
Според мен е засмукала въздух ато може да е от много места: провери маркучите, горивен филтър помпичката на филтъра /инжектор/ на мен тя ми се беше спукала. Макар, че горе долу съм вещ при дизела и аз не го забелязах макар, че помпих с нея и чак когато протече разбра. Почва се от лесното към трудното и т. н.т.
Reply

#7
Според мен е засмукала въздух ато може да е от много места: провери маркучите, горивен филтър помпичката на филтъра /инжектор/ на мен тя ми се беше спукала. Макар, че горе долу съм вещ при дизела и аз не го забелязах макар, че помпих с нея и чак когато протече разбра. Почва се от лесното към трудното и т. н.т.
Reply

#8
Колата днес е закарана в сервиз. Утре ще знаем диагнозата. Дано не е скъсан ангренажен ремък. Все се надяваме да е заминал включвателя на бендикса на стартера. Но утре ще знаем къде е проблема.
Reply

#9
Я, били сме двама холандци във форума Smile

Ако трябва помощ - имам цял багажник с инструменти и V40 със същия мотор Wink

Поздрави!
Reply

#10
Проблема се оказа прескочили зъби на ангренажния ремък. Последвала е смяна на ремък с ролки + още някакви ремонти по запалмването. Обща сума 380 Евро. Ако беше в България сигурно щеше да е 300 лева. Поне на мен ремък с ролки и 40000 км гаранция ми струваха 172 лева заедно с труда за монгажа.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)