Posts: 17
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
0
Здравейте колеги,
Имам Волво от 3 г. В 40 2Т, въпроса ми към вас е каква газова уредба да сложа и дали това няма до е проблем.
Предварително благодаря!
Темата е преместена от Малко по-новите серии S/V/Cxx на Volvo
Велислав Енчев
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
plamenmihailov Wrote:Здравейте колеги,
Имам Волво от 3 г. В 40 2Т, въпроса ми към вас е каква газова уредба да сложа и дали това няма до е проблем.
Предварително благодаря! Ще си скопиш колата......Като ти е скъпо, защо си купил кола с турбо....
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
С ГИ няма да си скопиш колата (доказано от личен опит). На пазара има много марки от различен произход има и български (за компютър и софт става дума....а вече има и периферия), които не отстъпват по нищо на другите. Единственото, което е важно, е да намериш читави майстори, които да отделят необходимото внимание към монтажа и настройките. Аз спирам до тук със съветите....по темата за сервизи и настройки, защото, каквото съм имал да го казвам, съм го казал в конкретния раздел.
п.п. темата не е за тук...има си раздел "Газ"....може би трябва да се премести
Volvo V40 2.0 1998
Posts: 645
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Наистина има много продукти които си заслужават и по-скоро е въпрос на какви майстори ще попаднеш...
Аз и мой приятел преди време си сложихме на старите коли..До днес днешен той 130хиляди с БРЦ без никакъв проблем! аз от същото място само ,че Ладни(по препоръка на собственика) еми проблеми много и никакво внимание докато с моя приятел са все едно приятели...И съм решил на моето волво 2.0 турбо когато реша да му слагам газ ако му слагам да я сложа аз...Имам нужните знания по неволя докато си оправя старата кола
а техническата част я имам така или иначе...
така ,че мога да ти пожелая единствено късмет с сервиза...И един съвет..
Като отидеш в един сервиз трябва да е ЧИСТО,да се любезни и да ти предложат 2години или нз колко хиляди километра безусловна гаранция!
Всичко друго е съмнително.....ако спазиш тези съвети рязко ще намалиш шанса да си прецакан....и задавай всякакви въпроси!Ако нещо не могат да ти отговорят или ти устроумничат по-добре си тръгвай...Също може да поразпиташ тук там и да споделяш в форума какво са ти предлагали и да го опсъждаме...
Аз лично за мен мисля да си взема ГИ на Бардолини защото когато говорих с тях бяха любезни и ми предложиха неща на добри цени...Това е от мен...Ако имах пари бих си взел БРЦ
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Бардолини да са инжекторите. До този извод съм стигнал. На БРЦ са капсуловани. Газта е пълна с мизерии и в един момент се задръстват, така както и бензиновите... На Бердолини инжекторите са разглобяеми и лесно се почистват дори и в домашни условия. Иначе бутилката си е бутилка - може и БГ производство да е. Електрониката - е там вече може да се чуят много мнения... За изпарителите също, но Ловато за изпарители на българския пазар са си име.
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 53
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2009
Reputation:
0
Нека изясним фактите, няма инжектори с марка Бардолини, търговското име Бардолини включва компютър, кабелаж и датчици на българския производител БСМ, всичко останало се комплектова според случая, най-често се ползват рейки Райл или Валтек със съпротивление 3 Ома или т.н. бавни рейки.
Точно затова и цената на тези системи е ниска, особено ако в комплектовката влиза турски изпарител и турска сонда което е масова практика на нашия пазар когато се гони ниска цена за заслепяване на клиента. :wink:
Сервиз за монтаж на газов инжекцион.
Posts: 53
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2009
Reputation:
0
Нека изясним фактите, няма инжектори с марка Бардолини, търговското име Бардолини включва компютър, кабелаж и датчици на българския производител БСМ, всичко останало се комплектова според случая, най-често се ползват рейки Райл или Валтек със съпротивление 3 Ома или т.н. бавни рейки.
Точно затова и цената на тези системи е ниска, особено ако в комплектовката влиза турски изпарител и турска сонда което е масова практика на нашия пазар когато се гони ниска цена за заслепяване на клиента. :wink:
Сервиз за монтаж на газов инжекцион.
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
eurogas Wrote:Нека изясним фактите, няма инжектори с марка Бардолини, търговското име Бардолини включва компютър, кабелаж и датчици на българския производител БСМ, всичко останало се комплектова според случая, най-често се ползват рейки Райл или Валтек със съпротивление 3 Ома или т.н. бавни рейки.
Точно затова и цената на тези системи е ниска, особено ако в комплектовката влиза турски изпарител и турска сонда което е масова практика на нашия пазар когато се гони ниска цена за заслепяване на клиента. :wink:
А как се справят рейките на БСМ? Пуснати ли са в производство? Сериозно съм се замислил да изхвърля Reil-а, защото само ми създава ядове.... дори с подгряване. Сега се чудя с какво да го заменя....
Volvo V40 2.0 1998
Posts: 53
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2009
Reputation:
0
Наистина нямам никаква информация по този въпрос, знам че разработката им за рейка SIGMA беше готова още преди две години, но имаха някакви проблеми, най-добре питай във техния форум. :wink:
Сервиз за монтаж на газов инжекцион.
Posts: 53
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2009
Reputation:
0
Наистина нямам никаква информация по този въпрос, знам че разработката им за рейка SIGMA беше готова още преди две години, но имаха някакви проблеми, най-добре питай във техния форум. :wink:
Сервиз за монтаж на газов инжекцион.
|