The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
масло за скоростна кутия 440 1.8 1996

#1
Здравейте колеги,

въпроса ми е какво масло да си сложа на скоростната кутия. и колко литра?
Четох Четох, нчкаде пише 75w80 задължително, другаде 80w90 и няма проблеми.
Както знаете второто е доста по евтино и ме влече повече дали ще има проблем ако сложа от него и колко литра.
То пише че е 3 и малко но колко да взема 3 или 4 литра.

Благодаря предварително
Reply

#2
колега аз сменях маслото на скоросите и сипах 75W80 и съм доволен 3.800 л. препорчвам ти кастрол или мобил
Reply

#3
Маслото трябва да е 75W80. Марката е без значение. Принципно ЕР90 е още по-евтино... Big Grin
Volvo 480 B18FT '89 (беше хубава реколта)
Reply

#4
Стеф Wrote:Маслото трябва да е 75W80. Марката е без значение. Принципно ЕР90 е още по-евтино... Big Grin
то тва R90 Big Grin се ползва от багерите във ВИК (водоснабдяване и канализация) а ти искасх да го сложи на волвото.
Принципно няма да има никви проблеми Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#5
Ей,не слагайте тоя буклук ЕР-90 ако си уважавате колите.
Това при -10 става на грес, и за да включиш неква скорост трябва да викаш съседа да ти помага със скоростния лост. :mrgreen:
Едно време на старата ми кола бях турил такова и сутрин на -10 като я запаля и пусна съединителя оборотите от 1000 падаха на 900. После го изхвърлих това подобие на масло и турих пълна синтетика.Разликата е огромна.Скоростите както на топло така и на студено си влизат без проблем и кутията не се товари.
Това верно е само за трактори. :mrgreen:
Reply

#6
biser.or Wrote:Ей,не слагайте тоя буклук ЕР-90 ако си уважавате колите.
Това при -10 става на грес, и за да включиш неква скорост трябва да викаш съседа да ти помага със скоростния лост. :mrgreen:
Едно време на старата ми кола бях турил такова и сутрин на -10 като я запаля и пусна съединителя оборотите от 1000 падаха на 900. После го изхвърлих това подобие на масло и турих пълна синтетика.Разликата е огромна.Скоростите както на топло така и на студено си влизат без проблем и кутията не се товари.
Това верно е само за трактори. :mrgreen:

Точно за това казах,че е само за трактори поради факта който ти каза при -10 викаш съседа а при -20 всички съседи заедно с 5м. лост Big Grin и да не забравяме когато е студено и пуснеш съединителя докато е студено маслото колата може сама да си тръгне... лекичко като по наклон 1% Big Grin
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#7
Ирония, момчета, ирония... :wink:
Volvo 480 B18FT '89 (беше хубава реколта)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)