The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
въпрос за свещи

#1
Преди половин година си купих свещи БОШ с идеята да ги сменя като им дойде времето и когато това се случи с изненада установих че са ми продали с по-голямо топлинно число. Предполагам, че продавача неволно е взел не каквито трябва защото дори и аз не бях забелязал до момента. Та ..... в момента имам проблем със студения старт, който като се замисля, съвпада по време със смяната на свещите. Възможно ли е да е от тях, които са със топлинно число 7 , вместо 6 както трябва да е по-каталог, защото хал хабер си нямам какво точно означава това число.
Reply

#2
Преди половин година си купих свещи БОШ с идеята да ги сменя като им дойде времето и когато това се случи с изненада установих че са ми продали с по-голямо топлинно число. Предполагам, че продавача неволно е взел не каквито трябва защото дори и аз не бях забелязал до момента. Та ..... в момента имам проблем със студения старт, който като се замисля, съвпада по време със смяната на свещите. Възможно ли е да е от тях, които са със топлинно число 7 , вместо 6 както трябва да е по-каталог, защото хал хабер си нямам какво точно означава това число.
Reply

#3
Силно се съмнявам че топлинното число е проблем в случая,разликата с 1 единица не е фатално, много по вероятно е да са ти дали менте на Бош и от качеството да идва проблема. По принцип студения старт няма нищо общо със топлинното число на свещите- все пак и студени и горещи да са, те просто не са се нагряли, камо ли пък до работна температура. Все пак при европейските свещи по голямото топлинно число означава по гореща свещ, докато при японските е обратното.
Избери си свещи от каталога на НЖК:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://files.volvoclub-bg.com/Upload/Books/NGK_ru.pdf">http://files.volvoclub-bg.com/Upload/Books/NGK_ru.pdf</a><!-- m -->
Като се замисля е еднакво вероятно да си попаднал на менте на Бош или продавача да е объркал свещите Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#4
Силно се съмнявам че топлинното число е проблем в случая,разликата с 1 единица не е фатално, много по вероятно е да са ти дали менте на Бош и от качеството да идва проблема. По принцип студения старт няма нищо общо със топлинното число на свещите- все пак и студени и горещи да са, те просто не са се нагряли, камо ли пък до работна температура. Все пак при европейските свещи по голямото топлинно число означава по гореща свещ, докато при японските е обратното.
Избери си свещи от каталога на НЖК:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://files.volvoclub-bg.com/Upload/Books/NGK_ru.pdf">http://files.volvoclub-bg.com/Upload/Books/NGK_ru.pdf</a><!-- m -->
Като се замисля е еднакво вероятно да си попаднал на менте на Бош или продавача да е объркал свещите Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#5
merck_440_1.8mi Wrote:Силно се съмнявам че топлинното число е проблем в случая,разликата с 1 единица не е фатално, много по вероятно е да са ти дали менте на Бош и от качеството да идва проблема. По принцип студения старт няма нищо общо със топлинното число на свещите- все пак и студени и горещи да са, те просто не са се нагряли, камо ли пък до работна температура. Все пак при европейските свещи по голямото топлинно число означава по гореща свещ, докато при японските е обратното.
Избери си свещи от каталога на НЖК:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://files.volvoclub-bg.com/Upload/Books/NGK_ru.pdf">http://files.volvoclub-bg.com/Upload/Books/NGK_ru.pdf</a><!-- m -->
Като се замисля е еднакво вероятно да си попаднал на менте на Бош или продавача да е объркал свещите Smile
Ами от Киров Бош си ги взимам. И предните от там съм купувал и нямах никакъв проблем с тях. Въпроса е че само студения старт ми е проблемен, а системата ми е до болка позната, прозвъних е цялата и направо вдигнах ръце вече. Лошото е че развалих профила на единия винт на дюзата и не можах да я сваля за да се убедя с очите си работи ли или не.
Reply

#6
merck_440_1.8mi Wrote:Силно се съмнявам че топлинното число е проблем в случая,разликата с 1 единица не е фатално, много по вероятно е да са ти дали менте на Бош и от качеството да идва проблема. По принцип студения старт няма нищо общо със топлинното число на свещите- все пак и студени и горещи да са, те просто не са се нагряли, камо ли пък до работна температура. Все пак при европейските свещи по голямото топлинно число означава по гореща свещ, докато при японските е обратното.
Избери си свещи от каталога на НЖК:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://files.volvoclub-bg.com/Upload/Books/NGK_ru.pdf">http://files.volvoclub-bg.com/Upload/Books/NGK_ru.pdf</a><!-- m -->
Като се замисля е еднакво вероятно да си попаднал на менте на Бош или продавача да е объркал свещите Smile
Ами от Киров Бош си ги взимам. И предните от там съм купувал и нямах никакъв проблем с тях. Въпроса е че само студения старт ми е проблемен, а системата ми е до болка позната, прозвъних е цялата и направо вдигнах ръце вече. Лошото е че развалих профила на единия винт на дюзата и не можах да я сваля за да се убедя с очите си работи ли или не.
Reply

#7
Ако си убеден че са добри просто ги свали, почисти и намали малко разстоянието между електродите.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#8
Ако си убеден че са добри просто ги свали, почисти и намали малко разстоянието между електродите.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)