The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
трудно пали

#1
Имам проблем и не знам какво става.Колата е 850 тди 96г Когато загрее добре пали трудно ,върти около 4-5 сек.
При студен двг.го няма този проблем.какво може да е? Компресията е 29,29,29,29,28 няма логика да е от компресия :?
Грешки не ми изкара.
volvo 850 TDI 96g
Reply

#2
napravi taka ot potkachvashtata pompa iskarai markucha i ot gnpeto sloji edin bezcveten ot potkachvashtata do genepeto i vish ako vliza vuzdoh nemojesh da zapalish zashtoto ako si s lukas pompa naftata vurvi napravo v glavata na pompata ako si s bosh i da vliza vuzdoh nqma problm zashtoto tq zapochva ot drigiq krai i v neq ima dosta nafta i nqma da pravi problem ako nqma vuzdoh vish startara nosi go nqkade na napraviqt profilaktika :?
Писането на кирилица е задължително!

направи така от поткачващата помпа искъраи маркуча и от гнпето сложи един безцветен от поткачващата до генепето и wish ако влиза въздох неможеш да запалиш защото ако си с лукас помпа нафтата върви направо в главата на помпата ако си с бош и да влиза въздох няма проблм защото тя започва от дригия край и в нея има доста нафта и няма да прави проблем ако няма въздох wish стартара носи го някъде на направият профилактика :?
Reply

#3
Абе Таска, ти не можеш ли да пишеш на разбран шрифт. Махни тия маймуници и ползвай кирилица ако обичаш!
VOLVO V40,1.9TDI 97г.
Reply

#4
Сигурен съм,че не е от въздух или стартер.Ако е от въздуха всяка сутрин ще е проблем паленето и няма да го прави само когато е загряла колата,а стартера си е ок :wink: Мисля си ,че ще е нещо по помпата но не съм сигурен
volvo 850 TDI 96g
Reply

#5
Според това, което съм изчел за дизелите, проблема с трудно палене при загрял мотор най-често се дължи на износване на помпения елемент на ГНП. Пробвай да полееш ГНП с вода да се охлади и ако запали лесно явно е от това. За тоя тест пишат и майстори на дизели.
VOLVO V40,1.9TDI 97г.
Reply

#6
Не е нужно да го поливаш, щом студена пали, а загряла трудно 99% проблема е в помпата (поне този симптом е характерен за повреда в помпа)! Няма ли кой да я види и да ти каже с точност? Все пак тук от разтояние само гадаем!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://WWW.TOKODESIGNBG.COM" onclick="window.open(this.href);return false;">WWW.TOKODESIGNBG.COM</a><!-- w -->
Reply

#7
От ГНП е! Иди на помпаджия , не се старай да търсиш лесни отговори , покрай мен във Варна има няколко клубари с такива коли имаха този проблем, чупи се една пружина в ГНП и там още нещо. На специализираните сервизи за дизели този проблем е познат достатъчно - оправя се обаче в зависимост от пораженията по самата помпа - така че дерзай и пиши после какво е станало !
Reply

#8
И внимавай кой ще и е "майсторът", че майстори много.....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://WWW.TOKODESIGNBG.COM" onclick="window.open(this.href);return false;">WWW.TOKODESIGNBG.COM</a><!-- w -->
Reply

#9
4motion Wrote:И внимавай кой ще и е "майсторът", че майстори много.....

Абсолютно !
Reply

#10
Ще ходя на майстор ,но ме насочете някъде в бгурас !
volvo 850 TDI 96g
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)