02-10-2006, 06:16 PM
Колега тракшъна прави 2 неща - едното е да приложи спирачно усилие на превъртащото колело 9един вид заместител на SLIP диференциал) и да ограничи въртящия момент.
Последното обаче не се прави точно с прекъсване на горивото,а с промяна на параметрите на самия тротъл-контрол - един вид дроселната клапа се притваря и времената за отваряне на инжекторите стават по-кратки. Ако има турбо с активен контрол - командния соленоид веднага задейства байпаса на турбото.
...А и дори да има shut-off на инжекторите при Волво (нещо,което ме съмнява много) - както вече казах колата управлява ДИРЕКТНО газовите инжектори,като просто ЕКУ-то за газ преработва импулсите от оригиналното ЕКУ така че количестото газ за секунда да се приравни към калоричността на количеството бензин за секунда при 3 бара налягане (примерно) и колата ти да няма загуба на мощност.
При газов инжекцион всички функции на колата ти си работят. И ESP да имаш - пак ще си работи.
Последното обаче не се прави точно с прекъсване на горивото,а с промяна на параметрите на самия тротъл-контрол - един вид дроселната клапа се притваря и времената за отваряне на инжекторите стават по-кратки. Ако има турбо с активен контрол - командния соленоид веднага задейства байпаса на турбото.
...А и дори да има shut-off на инжекторите при Волво (нещо,което ме съмнява много) - както вече казах колата управлява ДИРЕКТНО газовите инжектори,като просто ЕКУ-то за газ преработва импулсите от оригиналното ЕКУ така че количестото газ за секунда да се приравни към калоричността на количеството бензин за секунда при 3 бара налягане (примерно) и колата ти да няма загуба на мощност.
При газов инжекцион всички функции на колата ти си работят. И ESP да имаш - пак ще си работи.