The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за висока температура

#1
Значи..не ми е излязъл проблем..да чукна на дърво, но ми се иска да попитам. Колата ми загрява доста бързо, което зимата е истински рай. Но лятото, когато съм я понастъпил, погледа ми е всеки път в датчика за водата. Много често при скорост от 140-150 км минава средата и понякога ме притеснява, защото веднъж вдигнах 180 и температурата беше доста над средното(вярно, че е голяма скорост, но беше малко преди червеното). Перката отпред при изгасен двигател се върти свободно, но не е от най-лесните за въртене. Аз я свалях, когато трябваше да оправим уплътнението на водната помпа и тогава ми мина през акъла да я смажа с нещо ама не го направих.. Има ли начин да го направя или принципно направо нова перка ? Термостата си е наред според мен, щом има парно. Smile Съмнява ме водната помпа, че май е над 50-60 хиляди километри, може и да не смогва горката Big Grin . Охладителната система е промивана преди една година и от тогава се пооправи. В смисъл нямаше парно изобщо, но след като изтекоха еднии огромни оранжеви реки след промивката, парното се оправи и сега по-бързо загрява, но пък наистина ме притеснява. Smile Ако някой се сеща за нещо как мога да проверя ще съм благодарен. Ако не..здраве да е, ще си го следя често, а и като сменям ангренажа ще сменя и водната помпа направо. Smile
Edit: То всъщност въпроса за смазването е май глупав. То няма какво да смажа. Тя е като ладовите, като загрее двигателя и се разширява метала и перката започва да върти по-бързо. Но все пак.. Smile
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#2
Не мисля че има проблем в това което казваш .Първата ми седмица се държеше точно както описваш, но никога не ми е прегрявала .Моята виско перка беше блокирала и въртеше постоянно и пак си вдигаше температурата при 180 км но никога не ми е влизала в червеното . Сега комбито е с такава перка и мисля да и бия дуспата,и да си сложа електрическата от деветката . Ако мислиш че искаш друга перка и водна помпа само кажи имам здрави можем да направим пробата.
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Reply

#3
ако нямаш никакви неизправности в охлаждащата система, причината може да е в окислено масло, нарушен горивен процес или поизносен двигател... най-лесното което можеш да направиш е при следващата смяна да сложиш по-качествено масло и ако не забележиш някаква разлика... наистина имаш проблем :?
Infiniti Q60 Cabrio 320hp
Infiniti EX37 GT Premium 320hp eх
Volvo XC90 2.5T 210hp ex
Volvo 760GLE 2.4TD 105hp ex
Reply

#4
Последният път сложих масло Liqui Moly което ми излезна 70 лв за 5 литра. С графитни частици и т.н. Като тръгна да сменям ангренажа ще сменя и водната помпа и ще кажа пак как е положението. А и перката за охлаждането нещо ме съмнява та може и тя да хване пътя... Smile)))
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#5
колеги при волвото на баща ми което карам (740 gl) го карах на един полигон с цялата газ и му гръмнах радитора сменихме радиатора от едно друго 740 но пак загряваше много ии накрая свалихме термостата имаше някъв проблем в него и сега спря да загрява много но според вас нормално ли е при икономично каране без пържоткане пак да си загрява до нормалното и дори понякога е пред червеното и то без термостат дали това е нормално :? ?
REDBLOCKS have more fun!!!
Reply

#6
Както и да го караш трябва да си е на средата температурата . Премахването на термостата може и да непромени нищо ,дори може да влоши нещата . Според мен проблема може да се дължи на някакво задръстване по системата или прецакана турбинка на водната помпа . Но така на изуст никой не може да ти каже от какво може да загрява колата ,има безброй причини.
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Reply

#7
На мен датчика ми се ебаваше.. и гледаш я дава някаква загряла и изведнъж за 2 секунди пада под половината.. иначе моята като загрее е постоянно на половината и рядко качва повече при изпъване Smile
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#8
eми сега май се оправи щото от красна поляна до дружба стрелката беше в началото през цялото време
REDBLOCKS have more fun!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)