The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C40 1.8 115кс 97г прекъсва

#1
Здравеите колеги.Имам волво c40 1.8 115кс година на производство 97 с оригинален газов инжекцион. Имам следният проблем: Колата ми прекъсва от първа до пета скорост когато е с малко газ и на моменти работи като на три целиндъра.Това го прави само наз ,но и на бензин не работи както трябва има промяна в оборотите. Ходих първо на сервиз за газ,казаха ми ,че проблема не е от газта а съм за елкон. Смених два елкона ,гледаха кабели,свещи,ламда сонда,дебитомер, бобини.Всичко било наред проблема бил от газта.И пак на сервиз за газ без да има някаъв ефект, колата продължава да прекъсва.Моля за някакъв съвет,защото това газово никои не иска да го пипа.
Reply

#2
Здравей колега,
Как работи колата на бензин? По същия начин ли? Има доста изписани теми за прекъсване и придръпвване. Моята "хубосница" е като твоята, и е с ECU Fenix 5.1, който е разработка на Siemens и е особен за диагностика - само в Мото Пфое или някъде, където имат БОШ KTS. Но пълна диганостика само в Мото Пфое, чрез оригиналния Volvo scan tool. Ако нямаш индикация на приборното табло за грешка в работата на двигателя, а тази индикация при нашите коли е лапма със знак "ламбда" (един жълто-зелен), който играе ролята на "chek engine", няма да има нищо записано за грешка и дефакто диагностиката не показва проблем.
Относно проблема ти - запалителни свещи или високоволтови кабели или бобини. Нашите двигтели са особено капризни на свещи и кабели. Купувай оригинални такива. Свещи от Мото Пфое (272207 по VADIS), мисля че са към 40-45 лв. Кабели от Скантех (1275284 по VADIS) - 85 лв., оригиналните, каквито са ти сложили в колата първоначално. Най-накрая бобините - 70863020 и 70863021 по VADIS.
Бих те посъветвал първо запалителни свещи! Ако няма промяна после и кабели. Бобините могат да ги замерят как работят и тогава да ти кажат коя е за смяна, евентуално.
Сподели каква ти е газовата система, при мен е Vialle LPi - в течна фаза, без изпарител. Ако е същата, мога да ти дам някои насоки.
Айде със здраве, и дано се оправи колата!!!
1. Volvo S40, 1.8, Manual, 115 к.c., MY 1998, Vialle LPi
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009
Reply

#3
На бензин не прекъсва но, има промяна в оборотите.Газовата уредба е точно такава каквато каза.
Reply

#4
Има ли индикация на таблото, тазо със знак ламбда?
Газовата е може би най-доброто сред газовите, но ти сигурно знаеш. Обаче не е много подходяща за България, поради лошото качество на газта. Основния проблем при нея е помпата в бутилката. От мръсната газ се поврежда и налягането в системата не е достатъчно и започват тези прекъсвания, защото за да се поддържа течното състояние на газта, помпата вдига налягането в системата с около 5 бара по-високо от това в бутилката.
Та, слабото място е помпата. Но това не е страшно - ремонтира се. После следва регулатора на налягането, след това инжекторите (дюзите). Не е лошо да се направи диагностика, системата си има куплунг за диагностика, чрез специален софтуер. Н знам от къде си, но само в София на две места имат възможност да извършат ремонт и деагностика. Обаче цените са страшни. Например дюзата е 300 лв. нова. Помпата нова е към 1200 лв., а ремонта е към 300 лв. Сега ще ти дам координати на тези сервизи:
1. "БУЛАВТОСЕРВИЗ"
София, ул. Руй планина 3
тел/факс: (02) 868 38 69
GSM: 0888 681 817
Тук, обаче мисля, че не правят ремонт на помпата!!!
2. 0888729034, (02)9628449 -Даниел и 0896800890-Людмил
Не помня сервиза но май е Аутодикс. Те могат да ти отремонтират помпата, ако е тя проблема, както и диагнистика.
Другото най-лесно нещо е запушен филтър на газовата. Той не се сменя а се чисти. Намира се при бутилката и представлява един месингов цилиндър, но е най-добре да го направи някой който разбира, а именно в тези сервизи.
Искам да поясня, че не правя реклама на сервизите, просто се опитвам да помогна, защото според моята информация само тези са в България!!!
Ако си от Пловдив на драго сърце бих ти помогнал с един поглед, но нямам възможности за ремонт на помпата и нямам възможности за диагностика!!!
1. Volvo S40, 1.8, Manual, 115 к.c., MY 1998, Vialle LPi
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)