The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трудно паля - подгревни свещи ???

#1
Здравейте колеги.Колицата е S60 D5 2002g.От известно време паля по трудно.Няма значение дали е топла или студена.Въртя около 4-5 сек докато запали.Въпреки това си мисля че тия 4-5сек не са много , но до преди месец и нещо въртях по малко време.От време на време само палеше по трудно.Мисля си че проблема е от подгревните свещи.Има ли начин как да ги проверя за да не бързам с новите.Дайте идея и какви свещи да си взема - да са истински де .Благодаря
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#2
Ако е напълно загряла и пак пали бавно, проблемът няма да е в свещите....

Не знам дали твоят мотор може да се сравнява с моя, но аз (99% сигурно) имам една или две проблемни подгревни свещи. Като паля на студено се усеща как цилиндрите палят един по един, а отзад изкарва светла пушилка и смърди на дизел. В най-големите студове якото тракане продължава не повече от 4-5 секунди, сега тук термометъра е около 0-5 градуса и пак пали така, само че трака само около 2 секунди.

Но след това, дори да не е загряла до нормална работна температура, пали като кибритче Wink
Reply

#3
Освен косвените признаци за повредена подгревна свещ , как мога да разбера дали ми е изгоряла.Мисля си че тя или работи или не.Ако не работи би трябвало при замерване примерно с уред да дава на късо или нищо.Примерно говоря.Благодаря
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#4
Виждал съм свещи, който на измерване на съпротивление са здрави, но когато се включат не успяват да нагреят до червено. Най-добрият тест е да свалиш свеща, да я закачиш на акумулутора, за 4-5 секунди трябва да нагрее върха до червено.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
joro74 Wrote:Виждал съм свещи, който на измерване на съпротивление са здрави, но когато се включат не успяват да нагреят до червено. Най-добрият тест е да свалиш свеща, да я закачиш на акумулутора, за 4-5 секунди трябва да нагрее върха до червено.
При мен беше така. Чак като ги свалихме старите се видя , че не нагряват добре. А иначе преди това при проба с кабел директно от акумулатора искри прехвърчаха. Казваха ми , че са здрави щом правят искра. И то хора, занимаващи се с дизелови системи професионално. Въпреки това при един ремонт на главата на мотора аз настоях да ги сменим. След смяната им с нови БОШ, вече втора зима нямам никакви ядове в студа.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#6
При тест с кабел е по-лесно да му се закачи крушка на единия край, отколкото да дебнете за искри. Това само като съвет Wink Иначе свещите далеч не са скъпа част и аз бих ги сменил. Сега карам със старите само защото не искам и да знам каква им е цената в Холандия... като се прибера, тогава!
Reply

#7
Аз бих те посъветвал да провериш колко струват в Холандия. Току виж са по- евтини отколкото тук. Само информативно- преди два дни си търсих ОРИГИНАЛНА батерия за Нокия N73. В България се продават на цени 95-100 лв. Влазох в сайта <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.marktplaats.nl" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.marktplaats.nl</a><!-- m --> А там оригинална батерия за същия този телефон на цена над 25 Евро НЯМАШЕ. Разликата беше двойна в полза на Холандия. Поръчал съм на брат ми да ми донесе.
В България свещи БОШ се продават на цени от 25-30 лв. бройката. Аз лично ги купих за 25 лв. Ако те интересува, утре ще видя на опаковките им какво пише като номер и ще ти го пратя.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#8
Няма да се разсърдя ако дадеш едно номерче Smile

А оригиналните батерии на Нокиа аз си ги купувам от мой приятел със сервиз. Взимал съм за 1110, 1112, 6820, Е51... и всичките са ми стрували между 8лв и 15лв Wink

Иначе аз от тук само ангренажен ремък и ролки си купувах, защото в сервиз ми искаха "поне" 800€ за смяна. Комплекта ми излезе 150€, но не си спомням марката - ремъкът беше английски, а ролките японски.
Reply

#9
tonter Wrote:Няма да се разсърдя ако дадеш едно номерче Smile

А оригиналните батерии на Нокиа аз си ги купувам от мой приятел със сервиз. Взимал съм за 1110, 1112, 6820, Е51... и всичките са ми стрували между 8лв и 15лв Wink
И аз намерих за 12лв- китайски. Без гаранция! Купувал съм такива и повече от 2 месеца не изкарват.
Номерчето утре ще го имаш. Опаковките са в гаража.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#10
Номера на свещите БОШ за D4192T двигателя е 0 250 201 050
Старите ми свещи са BERU 0 100 226 237
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)