The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Перката за охлаждане не работи.

#21
При бушоните в двигателя, малки черни кутиики. На капака на кутията са означени кое за какво е.

Horn - клаксон
Rad. Fan - перка на радиатора
Cond. fan - перка на радиатора за климатика.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#22
При мен перката беше спряла да работи от лош контакт в буксата на датчика на радиатора. След почистването работи вече 7 месеца.
Успех в решаването на проблема.
V50 D4204T
[Image: ab286978.gif]
Reply

#23
Обърквате темата. При бензиновите двигатели няма датчик за перката на радиатора. Перката се управлява от компютъра като се взимат данните за температурата на антифриза от датчика за температура. Ако виждаш 95 градуса на таблото перката се пуска от компютъра. Схемите са следните:

Бензин:
Датчик температура след термостата -> компютър -> Реле -> Перка

Дизел:
Датчик температура в радиатора -> Перка.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#24
к(Колеги, вероятно в събота ще решавам проблема с перката(дано да успея).моля Ви, кажте ми при колко градуса Целзий, Волво С/В 40, двигател B 4204S 2,0-та прегрява...Да знам, за да мога докато оправя перката да съм внимателен.....
По принцип за по-топло време, ако тръгне да прегрява-пускам климатроника на максимум(студено) или парното на топло-максимум, за да отпусне температурата...Обаче не си е работа така.
Все си мисля, че стана нещо след оправянето на ксеноните...Преди 3 седмици ми падна акумулатора и го зареждах....Монтирах го и хоп..дпряха ми ксеноните...Оказа се някаква клема разместена...След като бях при човека, който ги оправи......от тогава нямам перка на радиатора.....
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#25
При коли с инфо център на 110 градуса червената лампа започва да мига и се изписва надпис STOP
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#26
joro74 Wrote:При коли с инфо център на 110 градуса червената лампа започва да мига и се изписва надпис STOP


Да благодаря.....аз съм с инфоцентър.....
А при 110 градуса Целзий, не се ли пука главата на двигателя.....
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#27
Предполага се, че като изпише STOP ти дават малко време да отбиеш от магистралата :-)
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#28
Странна работа!!!!!!! :?
перката работи, но се включва едва на 99 градуса Целзий....Това е неприятно и рисковано...не знам дали е заради термостата(сега съм с марка ,,Варнет")...
Преди, с оригиналния термостат, се включваше перката на 95 градуса....
А сега на 99......
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)