02-10-2011, 05:38 PM
Здравейте колеги,
Монтирахме Газов инжекцион Landi Renzo на моята Т4-ка. Още преди да съм описал процедурата нека кажа за всички, които се чудят и маят да сложат газ на своя турбо агрегат- ДАВАЙТЕ СМЕЛО колеги! Искам да изкажа големи благодарности на екипа на Ланди Ренцо в офиса на Маргел на "Ботевградско шосе" в София. Системата беше инсталирана много добре (ще приложа снимки скоро) и то за около ден и половина. Бутилката е тородиална с обем от 38литра. Пасва перфектно на местото за резервната гума (не надига кората). Беше инсталирана и пълначка до капачката за бензин, като не се налага "навинтването" на допълнителен преходник. Прекарани бяха и по-големи снабдителни тръби за достигане на достаъчно газ до изпарителя. Леко е изрязан капака на мотора (само долната част) за поставяне на дюзите. Всичко извършено чисто и добре прибрано. Процедурата излезе 1320лв. По подразбиране получих паспорт, преглед за една година, един "билюк" с информация за уредбата.
След инсталиране-то на системата започнахме да пишем таблиците в движение. Тук се появиха проблемите. Притрисаше колата при работа на газ след навлизане в оборотите на макс въртящ момент. Не можахме да го настроим, само да го намалим. Оказа се, в последствие, че бобините са ми заминали. Намотаха ми ги с изолирбанд и нещата се пооправиха. Посъветваха ме да сменя кабели и бобини. Така една седмица проверки в Мото Пфое и др магазини. За бобина ми искаха от 150лв в Мото-то до 270 в някои "квалитетни" магазини и то само защото ги имали налични....Кабелите започваха от 85лв до 120лв на Бодикорт (оригинални). След голямо търсене намерих! Сложих двете бобини и.. колата тръгна като на бензин :mrgreen: няма почти никаква разлика във вървежа... Разход още не съм засичал, но ще споделя. Утре отивам да донастроим инжекциона според новите бобини.
И нека да спомена накрая- човека, който ми прави настройките е професионалист, които обича работата си и изпипва всичко. Беше го много яд, че не можахме да напраим всичко да работи на момента и ми се обаждаше и ми даваше съвети през цялото време. ИСКАМ ДА ИЗКАЖА ГОЛЯМА БЛАГДАРНОСТ КЪМ НЕГО!
А сега и за хората дето ще кажат- ти си луд, що съсипа колата.. Колата продължава да запазва своите спецификации и да върви много, но на половин цена!
Монтирахме Газов инжекцион Landi Renzo на моята Т4-ка. Още преди да съм описал процедурата нека кажа за всички, които се чудят и маят да сложат газ на своя турбо агрегат- ДАВАЙТЕ СМЕЛО колеги! Искам да изкажа големи благодарности на екипа на Ланди Ренцо в офиса на Маргел на "Ботевградско шосе" в София. Системата беше инсталирана много добре (ще приложа снимки скоро) и то за около ден и половина. Бутилката е тородиална с обем от 38литра. Пасва перфектно на местото за резервната гума (не надига кората). Беше инсталирана и пълначка до капачката за бензин, като не се налага "навинтването" на допълнителен преходник. Прекарани бяха и по-големи снабдителни тръби за достигане на достаъчно газ до изпарителя. Леко е изрязан капака на мотора (само долната част) за поставяне на дюзите. Всичко извършено чисто и добре прибрано. Процедурата излезе 1320лв. По подразбиране получих паспорт, преглед за една година, един "билюк" с информация за уредбата.
След инсталиране-то на системата започнахме да пишем таблиците в движение. Тук се появиха проблемите. Притрисаше колата при работа на газ след навлизане в оборотите на макс въртящ момент. Не можахме да го настроим, само да го намалим. Оказа се, в последствие, че бобините са ми заминали. Намотаха ми ги с изолирбанд и нещата се пооправиха. Посъветваха ме да сменя кабели и бобини. Така една седмица проверки в Мото Пфое и др магазини. За бобина ми искаха от 150лв в Мото-то до 270 в някои "квалитетни" магазини и то само защото ги имали налични....Кабелите започваха от 85лв до 120лв на Бодикорт (оригинални). След голямо търсене намерих! Сложих двете бобини и.. колата тръгна като на бензин :mrgreen: няма почти никаква разлика във вървежа... Разход още не съм засичал, но ще споделя. Утре отивам да донастроим инжекциона според новите бобини.
И нека да спомена накрая- човека, който ми прави настройките е професионалист, които обича работата си и изпипва всичко. Беше го много яд, че не можахме да напраим всичко да работи на момента и ми се обаждаше и ми даваше съвети през цялото време. ИСКАМ ДА ИЗКАЖА ГОЛЯМА БЛАГДАРНОСТ КЪМ НЕГО!
А сега и за хората дето ще кажат- ти си луд, що съсипа колата.. Колата продължава да запазва своите спецификации и да върви много, но на половин цена!