The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
КАТАЛИЗАТОР ?

#1
Здравейте колеги Smile Карам S 60 2002 г. D5 и искам да попитам за съвет. Дали да си махна катализатора и къде ще е далаверско да го направя в Пловдив? Един приятел го махна и хем му върви по-добре хем и разхода падна.
Reply

#2
Ако си с 2 ламбда сонди не го махай. Сондата зад катализатора става постоянен главобол. Ако няма сонда зад катализатора след махане ще стане по шумна, но иначе няма грижи.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
joro74 Wrote:Ако си с 2 ламбда сонди не го махай. Сондата зад катализатора става постоянен главобол. Ако няма сонда зад катализатора след махане ще стане по шумна, но иначе няма грижи.


Допълвам: след махане на катализатора, колата става доста по-шумна, при това неприятно шумна...Вървежът в повече е незначителен...Аз махнах моя, здрав катализатор и сега ме е срам от това...
Колата сега ,,звучи по-спортно"(обърнете внимание на кавичките), не ми харесва, но нов катализатор няма да и купя....
нека колегата свали катализатора и го прегледа срещу ярка светлина.......
Да не бърза да го снема...почтти нищо не се печели...... :!:
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#4
Ми той колегата е с дизелов мотор. Ламбда сонда там няма.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#5
Вярно, ама кой да чете :-) Ако е над 200 000 да го маха, пълен е със сажди, ще започне да пуши и ще има джангър, но колата ще се отпуши.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
joro74 Wrote:Вярно, ама кой да чете :-) Ако е над 200 000 да го маха, пълен е със сажди, ще започне да пуши и ще има джангър, но колата ще се отпуши.


Ще започне да пуши???Това как да го разбирам?Повече дим от ауспуха, ли?
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#7
Катализатор с намалена пропускателна способност влияе зле на ТК. Много боли във финансово изражение.
Reply

#8
Razsipnik Wrote:
joro74 Wrote:Вярно, ама кой да чете :-) Ако е над 200 000 да го маха, пълен е със сажди, ще започне да пуши и ще има джангър, но колата ще се отпуши.


Ще започне да пуши???Това как да го разбирам?Повече дим от ауспуха, ли?

Повече сажди (черен дим), при дизел са по сложни - хем катализатор, хем филтър за твърди частици. При новите има лампа, като се задръсти светва и трябва да караш 2-3 часа на по високи обороти на дълъг път за да се отпуши. Общо взето дизела харчи малко, но си иска много каране. Градското не го кефи.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#9
Четох нещо за Сааб. При запушване на катализатора в упътването дават да се караизвестно време на яки обороти- посочено е кое колко но не съм се мъчил а запомня. Това спомага за развиване на висока температура в катализатора и той обгаря и се отпушва. За подробности ако някой иска да се порови с търсачките из нета.
Reply

#10
махай го ще ти кажа къде махнаха моя в Пловдив - даже и 60 лв ми дадоха. А относно шумът еднакво е със или без. Разлика не намирам.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)