The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
газ на 2Т - Printable Version +- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum) +-- Forum: Общ технически форум (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Газ (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=42) +--- Thread: газ на 2Т (/showthread.php?tid=2195) Pages:
1
2
|
газ на 2Т - gjm_72 - 07-08-2007 Здравеите на вси4ки, От скоро имам С40 2Т, кажете ми каква уредба е за предпо4итане, какво трябва да знам като си поставям газ и т.н. Ако има някои с такъв двигател и кара на газ да ми пише 4е инвестицията не е много малка. Благодаря ви. газ на 2Т - gjm_72 - 07-08-2007 Здравеите на вси4ки, От скоро имам С40 2Т, кажете ми каква уредба е за предпо4итане, какво трябва да знам като си поставям газ и т.н. Ако има някои с такъв двигател и кара на газ да ми пише 4е инвестицията не е много малка. Благодаря ви. - unicata - 07-09-2007 с това би-турбо само един качествен газов инжекцион(но ти си го знаеш :-)) Сашо е с БРЦ и много го хвали, пък и аз съм чъвал че били сред най-добрите, но чак толкова не разбирам, ако искаш питай в dir.bg в клубовете има клуб АГУ и там могат да ти кажат повече. - unicata - 07-09-2007 с това би-турбо само един качествен газов инжекцион(но ти си го знаеш :-)) Сашо е с БРЦ и много го хвали, пък и аз съм чъвал че били сред най-добрите, но чак толкова не разбирам, ако искаш питай в dir.bg в клубовете има клуб АГУ и там могат да ти кажат повече. - s0me0ne - 07-10-2007 unicata Wrote:с това би-турбо само един качествен газов инжекцион(но ти си го знаеш :-)) Сашо е с БРЦ и много го хвали, пък и аз съм чъвал че били сред най-добрите, но чак толкова не разбирам, ако искаш питай в dir.bg в клубовете има клуб АГУ и там могат да ти кажат повече. Колега нещо май не ти е ясно с тия двигатели. 2.0 Турбо е 163 к.с. и е с по-малката турбина от на Т4. Същият двигател, но в по-ранен стадии (1995) монтиран на 945. Там все още е 155 к.с., но двигателя е със същият блок (4 цил, 1987 куб.см.). Колата е с газов инжекцион поставен от БРЦ в Италия. Върви идеално на газ и е 1:1 с вървежа на бензин. Турбината също си работи. В България БРЦ го предлагат същия инжекцион (БРЦ Секуент е модела), но за да го монтират на турбиниран двигател добавят още нещо. Монтажа с бутилката ще ти струва около 2000 лева (при 1850 за автомобил без турбо). Инвестицията си струва, а БРЦ знаят какво правят. Успех и пиши за резултата. - s0me0ne - 07-10-2007 unicata Wrote:с това би-турбо само един качествен газов инжекцион(но ти си го знаеш :-)) Сашо е с БРЦ и много го хвали, пък и аз съм чъвал че били сред най-добрите, но чак толкова не разбирам, ако искаш питай в dir.bg в клубовете има клуб АГУ и там могат да ти кажат повече. Колега нещо май не ти е ясно с тия двигатели. 2.0 Турбо е 163 к.с. и е с по-малката турбина от на Т4. Същият двигател, но в по-ранен стадии (1995) монтиран на 945. Там все още е 155 к.с., но двигателя е със същият блок (4 цил, 1987 куб.см.). Колата е с газов инжекцион поставен от БРЦ в Италия. Върви идеално на газ и е 1:1 с вървежа на бензин. Турбината също си работи. В България БРЦ го предлагат същия инжекцион (БРЦ Секуент е модела), но за да го монтират на турбиниран двигател добавят още нещо. Монтажа с бутилката ще ти струва около 2000 лева (при 1850 за автомобил без турбо). Инвестицията си струва, а БРЦ знаят какво правят. Успех и пиши за резултата. - mevdo - 07-10-2007 Колега нещо май не ти е ясно с тия двигатели. 2.0 Турбо е 163 к.с. и е с по-малката турбина от на Т4. Същият двигател, но в по-ранен стадии (1995) монтиран на 945. Там все още е 155 к.с., но двигателя е със същият блок (4 цил, 1987 куб.см.). Доста са различни моторите, блоковете не са еднакви / на S 40 е със седло и блока е алуминиев/, единият мотор е двувалов, другият не е, абе с две думи Мише не си много прав тука - B 200 FT монтиран на 945 има сериозни разлики от B 4204 T монтиран на S 40 ! Иначе по темата: мисля , че газов инжекцион от последно поколение ще свърши чудесна работа, но все пак тази кола аз бих си я карал само на бензин, иначе емоцията да шофираш този изтребител според мен малко се губи ! :roll: - mevdo - 07-10-2007 Колега нещо май не ти е ясно с тия двигатели. 2.0 Турбо е 163 к.с. и е с по-малката турбина от на Т4. Същият двигател, но в по-ранен стадии (1995) монтиран на 945. Там все още е 155 к.с., но двигателя е със същият блок (4 цил, 1987 куб.см.). Доста са различни моторите, блоковете не са еднакви / на S 40 е със седло и блока е алуминиев/, единият мотор е двувалов, другият не е, абе с две думи Мише не си много прав тука - B 200 FT монтиран на 945 има сериозни разлики от B 4204 T монтиран на S 40 ! Иначе по темата: мисля , че газов инжекцион от последно поколение ще свърши чудесна работа, но все пак тази кола аз бих си я карал само на бензин, иначе емоцията да шофираш този изтребител според мен малко се губи ! :roll: - sasho_s40 - 07-11-2007 Поприказвахме си с колегата на лс но с няколко думи и за останалите. Казах му че не съм в час с ГИ за турбо мотор но както каза и мевдо разликата е в още някаква джаджа дето се слага. Да ходи в брц да се консултира с хората дето това им е работата и да сподели. Това че човека иска да смени храната на ламята няма лошо. Голяма работа като му избягат 5 коня от големия табун и загуби 3 десети от секундата при ускорение. Важно е да си направи сметката дали му е изгодна инвестицията. колко километра навърта и за колко време ще си "избие" парите. Аз направих добра инвестиция за времето си но последвалите ексцесии с цените на горивата доведоха до удължаване срока на изплащане на две години. парите са доста и си трябва добра сметка. - sasho_s40 - 07-11-2007 Поприказвахме си с колегата на лс но с няколко думи и за останалите. Казах му че не съм в час с ГИ за турбо мотор но както каза и мевдо разликата е в още някаква джаджа дето се слага. Да ходи в брц да се консултира с хората дето това им е работата и да сподели. Това че човека иска да смени храната на ламята няма лошо. Голяма работа като му избягат 5 коня от големия табун и загуби 3 десети от секундата при ускорение. Важно е да си направи сметката дали му е изгодна инвестицията. колко километра навърта и за колко време ще си "избие" парите. Аз направих добра инвестиция за времето си но последвалите ексцесии с цените на горивата доведоха до удължаване срока на изплащане на две години. парите са доста и си трябва добра сметка. |