Нужда от помощ за Волво 850,126к.с.10клапана - Printable Version +- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum) +-- Forum: Volvo cars (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=5) +--- Forum: Класическите 8xx модели Volvo (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=15) +--- Thread: Нужда от помощ за Волво 850,126к.с.10клапана (/showthread.php?tid=22951) |
Нужда от помощ за Волво 850,126к.с.10клапана - tintoana - 08-21-2016 Здравейте колеги, Казвам се Анатоли,тел 0887222529.Имам спешна нужда от помощ за центровката на двигателя В5202S.Сваляха ми валовете и се оказа,че пластмасата с белезите за центровка е счупена.Молбата ми е ако някой има възможност да ми помогне с тази част и след това ще му я върна.Колата е разглобена на 20 км.от София.Благодаря предварително на всички които ще се отзоват! Re: Нужда от помощ за Волво 850,126к.с.10клапана - Stoyanpol - 08-21-2016 Здрасти колега, ето една идея, не съм сигурен че и при теб е така, но ако махнеш дистрибуторната капачка, и датчика на хол. Валовете имат прорези, те трябва да са в една равина, по спомени. Успех. Re: Нужда от помощ за Волво 850,126к.с.10клапана - ivopifa - 08-21-2016 Както каза колегата, прорезите на валовете трябва да са в една равнина, а първи цилиндър трябва да е на ГМТ (или да съвпадне маркировката на коляновия вал). Това е при положение, че зъбните колела на разпределителните валове са центрирани спрямо валовете (трите болта десятки). В повечето случаи колелата заводски не са центрирани, а имат известно предварение или закъснение поради индивидуалните допълнителни донастройки. Препоръчвам преди да се развият, да се маркира положението им, след това да се развият и центрират, да се монтира ремъка и всичко останало според горната препоръка (прорезите на валовете в една равнина и първи цилиндър на ГМТ) и накрая да се нагласят валовете спрямо зъбните колела до заводското им положение. Колелата може да се оставят и центрирани спрямо валовете ако няма осезаема отрицателна промяна в представянето на двигателя. |