Posts: 147
Threads: 13
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2009
Reputation:
0
@ Karlsson ,
Здрасти!
Относно изпарителя - това ми е и идеята.Имам стар вакуумен Ловато ,който в момента изглежда като нов.Беше поръждясал ,както и споменаваш,но го изчистих и боядисах.Ще вържа клапана за газта директно към него през нипел М10. За първи път се наложи да правя изпарител преди повече от 10 години и то защото газаджията ,който го разглоби не можа да го сглоби обратно :twisted: Беше стар български модел по лиценз на Тартарини.Трябваше му един час четене на " принципно устройство на изпарител" от "Автомобилни и тракторни двигатели ,1970 " и два часа работа и стана като нов.После си работи няколко години на различни коли без проблеми . ..Искам да те питам доволен ли си от термопластичните тръби ,че много им се чудя? Струват ми се доста по-лесни за монтаж ,но пък не съм сигурен в здравината и дълговечността им.Емулаторите ще са отделен с букси за инжекторите и съответния за ламбда-сондата на 5V ,че мойта е титаниева ( ДВГ В5202,Siemens-Fenix 5.2).
И питане към колегите : Има ли някой с емулатор дюзи за 6-цилиндров модел ползван обаче на 5-цилиндров двигател ,какъв модел евентуално ползвате и съответно има ли някакви проблеми?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->