Posts: 500
Threads: 52
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Скоро ми светна Ламбдата, та реших да отида до Юве да видят за кво стааа на въпрос , пичовете видяха че има грешки ( но решиха, че не е нужно да ги разчетат ) боцнаха неква сонда в ауспуха, гледаха тъпо, изчистиха грешките, взеха ми 42 лева и казаха ако светне пак, да им я карам, да ги изчистели на ново, след което да съм я карал на бензин и ако светнела пак , да гледали дали сондата не е за смяна. Няколко дена по-късно, ламбдата светна отново, но на мене не ми се даваха пак 42 лева, за няма нищо , та реших да потърся кво е Ламбда, как се сменя, колко струва, грешки и т.н., та изнамерих следния линк:
http://www.volvospeed.com/CheckEngine.php
В него подробно и със снимки е обяснено как се разчитат и нулират грешките на компютъра за 850 до 96година.
Като разгадая, при мен кво е дереджето , ще споделя и попитам.
:oops:
Posts: 500
Threads: 52
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Скоро ми светна Ламбдата, та реших да отида до Юве да видят за кво стааа на въпрос , пичовете видяха че има грешки ( но решиха, че не е нужно да ги разчетат ) боцнаха неква сонда в ауспуха, гледаха тъпо, изчистиха грешките, взеха ми 42 лева и казаха ако светне пак, да им я карам, да ги изчистели на ново, след което да съм я карал на бензин и ако светнела пак , да гледали дали сондата не е за смяна. Няколко дена по-късно, ламбдата светна отново, но на мене не ми се даваха пак 42 лева, за няма нищо , та реших да потърся кво е Ламбда, как се сменя, колко струва, грешки и т.н., та изнамерих следния линк:
http://www.volvospeed.com/CheckEngine.php
В него подробно и със снимки е обяснено как се разчитат и нулират грешките на компютъра за 850 до 96година.
Като разгадая, при мен кво е дереджето , ще споделя и попитам.
:oops:
Posts: 157
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Ето ти повечко за дигностиката на 850 на руски.
По лесно е когато колата е преди 95 и има диагностична конзола под предния капак.
http://www.volvo850.ru/diag.htm
Мойта има подобен проблем. Но в ЮВЕ не можаха да разчтат кодовете за грешка на двигателя. А в другия сервиз в който я заведох ги разчетоха (кода е само един 2-3-2) но не можаха да разберат кое го предизвиква.
Сподели ако кодовете които прочетеш са подобни и решиш проблема някак.
-Oly-
Posts: 157
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Ето ти повечко за дигностиката на 850 на руски.
По лесно е когато колата е преди 95 и има диагностична конзола под предния капак.
http://www.volvo850.ru/diag.htm
Мойта има подобен проблем. Но в ЮВЕ не можаха да разчтат кодовете за грешка на двигателя. А в другия сервиз в който я заведох ги разчетоха (кода е само един 2-3-2) но не можаха да разберат кое го предизвиква.
Сподели ако кодовете които прочетеш са подобни и решиш проблема някак.
-Oly-
Posts: 500
Threads: 52
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
orlincho Wrote:Мойта има подобен проблем. Но в ЮВЕ не можаха да разчтат кодовете за грешка на двигателя. А в другия сервиз в който я заведох ги разчетоха (кода е само един 2-3-2) но не можаха да разберат кое го предизвиква.
Сподели ако кодовете които прочетеш са подобни и решиш проблема някак.
Даде ми същата грешка , която според Vadis, значи че горивната смес е преобогатена или преобеднена на празен ход. При мене имам съмнение, че може да е от метановата уредба, която след като ми я сложиха не е центрирана от тогава, а се появи и проблем пи палене, трябва да се подава газ, за да запали. Другата седмица ще ходя при метанаджиите за центровка и ще видим да ли е от това....
Posts: 500
Threads: 52
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
orlincho Wrote:Мойта има подобен проблем. Но в ЮВЕ не можаха да разчтат кодовете за грешка на двигателя. А в другия сервиз в който я заведох ги разчетоха (кода е само един 2-3-2) но не можаха да разберат кое го предизвиква.
Сподели ако кодовете които прочетеш са подобни и решиш проблема някак.
Даде ми същата грешка , която според Vadis, значи че горивната смес е преобогатена или преобеднена на празен ход. При мене имам съмнение, че може да е от метановата уредба, която след като ми я сложиха не е центрирана от тогава, а се появи и проблем пи палене, трябва да се подава газ, за да запали. Другата седмица ще ходя при метанаджиите за центровка и ще видим да ли е от това....
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Дай 200лв да си надградиш уредбата с ламбда контрол система, веднъж като се настрои доста проблеми спестява, гориво също.
Един в дир-а в клуба на газаджиите продаваше нови за 120лв някъде, аз за втори път разбирам че изпарителя не ми е наред едва като ламбда контрола сдаде багажа...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Дай 200лв да си надградиш уредбата с ламбда контрол система, веднъж като се настрои доста проблеми спестява, гориво също.
Един в дир-а в клуба на газаджиите продаваше нови за 120лв някъде, аз за втори път разбирам че изпарителя не ми е наред едва като ламбда контрола сдаде багажа...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 2
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2006
Reputation:
0
Няма да се притесняваш за ламбдата. Ако карасх на газ компа се шашка и тя свети. На мен ми светеше също, но няма страшно. Ръчка и това е.
Posts: 2
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2006
Reputation:
0
Няма да се притесняваш за ламбдата. Ако карасх на газ компа се шашка и тя свети. На мен ми светеше също, но няма страшно. Ръчка и това е.
|