07-13-2012, 03:40 PM
Колеги май имаме разрешение на проблема.... Днес махнаха тоя D M стабилизатор и тоя прави някакви настройки от изпарителя. Колата я карах там около тях след това се прибрах и нямаше никакви проблеми! Ламбда сондата продължава да свети, но колата си върви идеално. Нито гасне, нито задържа обороти само като включи перката има лека игра на оборотите. Мърдат до 800 когато включи перката и след това си ги компенсира до 900 и когато я изключи мърдат до 1000 и след това пак си ги нормализира. Ако колата остане така (в смисъл да не ми прави проблеми с гаснене и задържане на обороти) ще съм много доволен. Колкото до ламбдата нямам идея....
По принцип на следващата Софийска среща ще ходя и там ако идвате можем да обсъдим нещата нагледно.
П.П. Колкото до снимките...ще я снимам, но ще ги кача в понеделник чак, че сега ще пътувам.
П.П.2 Благодаря много за помощта на всички които се включиха.
По принцип на следващата Софийска среща ще ходя и там ако идвате можем да обсъдим нещата нагледно.
П.П. Колкото до снимките...ще я снимам, но ще ги кача в понеделник чак, че сега ще пътувам.
П.П.2 Благодаря много за помощта на всички които се включиха.
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now