Posts: 485
Threads: 40
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Sofia44,
Според мен двигателя е достатъчно икономичен и не търси алтернативно гориво за него. Варианти мисля че има но от цената ще те заболи главата!
Мисля, че БРЦ имат някакви разработки за GDI двигатели но със сигурност ще е доста над цената им за обикновен ГИ/сега мисля е около 1300-1500лв/. Така, че може би цената отива от 2000лв нагоре май. Там мисля, че на 10впръсквания на гориво от даден инжектор поне едното е на бензин/това се задава софтуерно но мисълта ми е че двигателя продължва да използва и бензин/.
Това е така понеже бензиновите инжектори, както Карълсон писа са поместени в горив. камера. Но това е най- малкия проблем. Другият е, че при GDI бензиновия инжектор впръсква порцията бензин, когато клапаните са затворени, а при ГИ/и обикновените инжекционни системи/ това впръскване става малко преди смук. клапан да е отворил. Това може и да се пребори софтуерно/при ГИ/.
Също така това дето Карлълсон го писа за двете порции/малка + основна/ се нарича асинхронно обогатяване. Та с техническата грамотност на нашите сервизи/90% от тях/ а и с наличието на доста евтини ГИ-та, това тотално скапва всичко по дозирането на газта.
Доста от евтините ГИ нямат заложен софтуер за това асинхронно обогатяване/начин за филтриране на двата импулса от бензиновото ЕКУ/. При тях обикновенно сигнала за обороти на двигателя се чете от един инжектор, и когато при 1000об/мин GDI-то започне с асинхронното обогатяване, тогава според ГИ оборотите изведнъж ще са станали 2000об/мин, и както казах по- горе цялото смесообразуване/коефициента от МАП таблицата, делта Р, температурата на охл. течност и на изпарената газ/ става на мармалад, боза или както искате го наречи.
Още един път съвет от мен: не търси а слагай хубав бензин на мАтора и му се радвай.
Между другото в този мотор Митсубиши мисля имат няколко патента, които другите производители само си мечтаят да имат правата над тях!