Posts: 213
Threads: 5
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Четох някъде, че е възможно да е и изпускащ инжектор, през който в цилиндъра влиза гориво и образува "хидравлична възглавница", което пречи на запалването. Може да се провери като се развият и огледат свещите когато колата е престояла в покой една нощ.
Също е възможно да е проблемен сензор за температурата на охладителната течност, който дава неверни показания.
Друг вариант - моторчето за празен ход. Дори само профилактично не е лошо да се свали и да се промие.
Аз също забелязвам подобен проблем при моята кола от няколко седмици. В повечето случаи пали и от първия път, но е необходимо доста повече въртене и има нещо като "давене" в момента когато запали. Ако се наложи второ завъртане, пали от раз. При следващи паления, дори и след няколко часа, няма проблеми.