The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Шарнир - някои сменял ли е?

#1
Здравейте,
Някой сменял ли е шарнир на 850-ка? В магазина казаха. че имало два вида - ако носача е алуминиев можело да се сменя, било около 60лв. Ако носача е чугунен - не можело. Каво означава това - че ще трябва да сменя целия носач ли? И за каква ли цифра говорим?
Как да ги различа, алуминиевите от чугунените (честно казано малко ме съмнява Волво да използват този материал, до колкото знам чугуна е доста тежък материал, но пък хората в магазина БИ трябвало да знаят по-добре)
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#2
мойте шарнири бяха капсуловани с носачите и се сменя целия носач. И на мен ми казаха в един магазин за два вида, но ги огледай много внимателно мисля, че и твойте ще са такива. В мото пфое искаха около 350лв на страна. Както може да се предположи не ги дадох тия пари и в крайна сметка моите шарнири са рециклирани за 70лв и двата.

пп: в магазина не винаги знаят, отварят едни каталози и зяпат кво пише
Reply

#3
Ето малко картинки да добиеш представа как изглеждат. :wink: Така като ги гледам наистнина е едно цяло шарнира сьс носача. Това е тенденция от средата на 90-е насам при много производители, не са капсуловани а направо си е излят така носача ( и моите са такива):| Сменях един, като го порьчвах от сааб вариянта на сайта. При цена 129,99 $(без тяхното ДДС) с доставка ,тук плащане на нашето ДДС и 5% мито излезе около 320-340лв. В " Скан Тек" София ми бяха казали цена 350 лв. В този случай по-добре да ги бях взел от тук щях да спестя бая разтакаване по митници за деклараций и тн. :roll: Вариятна с рециклирането ми го предлагаха ,като ме убеждаваха че ставало много здраво ама като знам че някои е проявявал самодейност вьрху алуминиева част ,дори и да го направи много здраво пак ще го има това чувство като карам: "А дали няма да се строши точно сега когато сьм се засилил.." :lol:
Reply

#4
Ами не изглеждат така, Имам три винта/болта на всеки от шарнирте, при носачите. Благодаря ви за отговорите. Коагато реша проблена ще пиша но за сега продължаваме да сме в неведение.
Reply

#5
Значи доколкото знам за моделите до 93 са отделно шарнир и носач. Аз съм с кола от 94-та и е монолитна конструкция. И аз ги рециклирах мойте на окръжна болница за 60лв. Малко е кофти щотото по-принцип е 15лв на шарнир, ама видиш ли щото е Волво и щотото нови са поне 230 лв. По какво се различават ли? Aми при модела с отделен шарнир, шарнира е хванат с три болта за нoсача. Междодруготo този начин на окчване е запазен после и при V70.
Земното кълбо е пълно с тикви! А най-голямата тиква е...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)