Posts: 529
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво V40 1.9D 115hp
Потърсих тема във форума, но не успях да намеря подобна.
Та, интересувам се кой, какво мисли за чип тунинга. По конкретно става въпрос за V40 1.9D 2003 115к.с.
Искам мнения, кое е добре и кое зле, и защо?
На какво влияе добре, на какво зле, какво ще получа, и какво ще загубя?
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Здравей!
Местя темата в този раздел, защото има повече шанс да получиш отговор от колегите по този въпрос
Тук са и темите са "чипосани" коли.
BG VOLVO Member #00409
Posts: 529
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво V40 1.9D 115hp
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
mar7ooo_92 Wrote:Dodo 155 Wrote:Здравей!
Местя темата в този раздел, защото има повече шанс да получиш отговор от колегите по този въпрос
Тук са и темите са "чипосани" коли. Разбирам, грешката е моя. Няма никаква грешка и нищо фатално не е станало
А аз, за да не спамя, ще си кажа мнението:
ЗА ремап на кола, но на определени места - където знаят какво и как правят.
Особено препоръчителен за D5 със скопения 163 к.с. 2.4 дизел. Там заради ниското количество нафта, особено с РСК, колата много трудно достига ЕГТ за регенерация и лесно се запушва DPF-a.
Отделно - с оптимизираните настройки колата се движи по-леко, така да се каже и при плавно и нормално движение изразходва по-малко гориво - има ЕКО елемент :mrgreen:
Твърдо НЕ ако двигателят, кутията или майсторът не са в час!
BG VOLVO Member #00409
Posts: 297
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
+1
Моята я поразтрих 4-5 месеца, да видя дали нещо ще се обади, и "привиках" до Русе Ники Добрев, да си покаже "уменията и творчеството" Имаше снимкови доказателства за действията му , освен превод на съобщенията и рефрешване на SRS-модула, че светеше еърбега
Резултата е повече от удовлетворяващ. За карането над месец вече, съм повече от доволен. На първо четене разхода е по-нисък и колата реагира по-добре на педала. Имах малко премеждия с гориво с повечко биодизел, та още не мога да дам конкретни данни
VW Golf II'84-ex AUDI 100 C4'93-ex
Volvo V40 MY96 1.8i 85kW-еx
VW PASSAT B5.5'02 1.9T DI PD-ex, C3'03 1.4HDI 50kW-ex
Volvo V70 II MY02 2.4 D5 120+kW+M56, 307face'06 1.6HDI 81kW-ex
Volvo V70 II MY05-face 2.4 D5 120kW+AW55-50SN - на части
Volvo V70 III MY09 2.4 D5 136+kW TF-80SC-ex, Rav4'06 2.2D4D 100kW-ех
Volvo XC60 MY09 2.4 D5 136+kW M66 SUMMUM PAN
Volvo XC60 MY15 D4204T5 TG-81SC FWD
Posts: 3
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2014
Reputation:
0
Dodo 155 Wrote:Твърдо НЕ ако двигателят, кутията или майсторът не са в час! Аз съм със ЕДЦ 17 и чакам да излезе по кабел. Моята кутия е AW TF60SC и се чудя дали ще издържи над 400нм . Да не вземе да "роди" :lol: :lol:
Posts: 5
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2015
Reputation:
0
Dodo 155 Wrote:mar7ooo_92 Wrote:Dodo 155 Wrote:Здравей!
Местя темата в този раздел, защото има повече шанс да получиш отговор от колегите по този въпрос
Тук са и темите са "чипосани" коли. Разбирам, грешката е моя. Няма никаква грешка и нищо фатално не е станало
А аз, за да не спамя, ще си кажа мнението:
ЗА ремап на кола, но на определени места - където знаят какво и как правят.
Особено препоръчителен за D5 със скопения 163 к.с. 2.4 дизел. Там заради ниското количество нафта, особено с РСК, колата много трудно достига ЕГТ за регенерация и лесно се запушва DPF-a.
Отделно - с оптимизираните настройки колата се движи по-леко, така да се каже и при плавно и нормално движение изразходва по-малко гориво - има ЕКО елемент :mrgreen:
Твърдо НЕ ако двигателят, кутията или майсторът не са в час!
Аз съм със споменатия ''скопен'' мотор и нещо ми е тромава особено по проходи имам предвид комбинация завои и баири, та бих искал да знам ако се ''ремапне'' проблем ли ще е за автоматика.?
Ford Mondeo 1996 (1.8i-115ps)- бивша
Alfa Romeo 156 2001 (2.4JTD-140ps)- бивша
BMW E90 2006 (330xd-231ps)- открадната
Mini Cooper 2005 (1.6iA-116ps)- настояща на жената
VOLVO S60 2008 (2.4dA-163ps)-настояща
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Няма да е проблем,ако не се преекспонират нешата.Може да е направи достатъчно пъргава и да не е наложително смяна на механика по колата.естествено,ако се направи от хора,които знаят къде и как да променят софтуера.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 530
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2011
Reputation:
1
Четири години карам чипосан дизел и съм много доволен. Разходът е намален, при кротко каране извънградско е под 5/100. По-пъргава е колата. Минал съм така 70 000 километра. Нямам никакви кахъри, но отчитам, че ползвам пълната мощност много рядко, само при изпреварване, а не да карам с 200+ по магистралата.
Аз съм ЗА и бих го направил отново при следваща дизелова кола.
Минуси не може да няма, но всеки си прави сметката. Нормално е животът на двигателя да понамалее, но кой е продал или захвърлил напълно износен двигател? След мен винаги е имало някакъв запас за следващ собственик.
При пресилен тунинг и зверска употреба могат да пострадат съединителят или кутията.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Ross_V Wrote:Аз съм със ЕДЦ 17 и чакам да излезе по кабел. Моята кутия е AW TF60SC и се чудя дали ще издържи над 400нм . Да не вземе да "роди" :lol: :lol: По кабел никога няма да стане, защото не може да се изчете - 43 пин не е закачен на obd буксата.
EDC17 отдавна се прави.
Иначе ако е бременна и без ремап ще си роди :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
|