The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с клапата за въздух

#31
Общо казано - всичко пред предните седалки. До ламарина.

Описание на процедурите със снимков материал

P.S. Не се препоръчва за лица със слаби нерви! Big Grin
Reply

#32
Благодаря! Не са успели да го направят по-лесно....Ако ми се наложи майй ще е септември като съм отпуска Big Grin Голям филм е ...
Ford Fiesta 1.1i Ex 2009-2010
Volvo s40 2.0 Ex 2010-2012
Volvo s40 2.0 Ex 2012-2013
Pegeout 405 1.9 GLD  Ex 2013-2014
Volvo s40 2.0 Ex 2013-2014
Volvo 850 2.5i EX 2014-2017
Volvo s40 1.9 T4 EX 2017-2019
Volvo 850 T5R NOW
Volvo it`s my life...


[Image: ab224929.gif]
Reply

#33
И аз чакам септември... Sad
Reply

#34
Tози сезон е на отворени прозорци... Sad

Миналата година реших да сменя дехидрататора. В сервиза, в който ходих, нямаха необходимите инструменти за разкачване на съединенията, но по някакъв начин все пак го сменихме. Работата на климатика се подобри в някаква степен, но... за кратко. След седмица нямах грам фреон. Явно някое от съединенията е повредено при смяната и/или не e монтирано както трябва.
Съединенията са същите и на изпарителя. Водят се "бързи" връзки, но без нужните инструменти могат да се окажат "бавни" и проблемни.

[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/VS0454.jpg[/img]

[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/IMG_7101.jpg[/img]

[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/IMG_7102.jpg[/img]

[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/IMG_7103.jpg[/img]

Препоръчвам ти да си ги набавиш преди да почнеш приключението, колега.
Не знаех под какво наименование да ги търся в България и си ги поръчах от английския eBay: Air Conditioning Spring Lock Tool
Цената беше към десетина паунда, а доставката до Плевен излезе около 6 лв.. Бях си поръчал два комплекта за всеки случай, но единия вече замина при един приятел със същите ядове като нашите.
С тези инструменти разкачването става за секунди, пробвах го миналия уикенд. Преди време гледах клипче в YouTube за разкачване с подръчни средства, но в момента нещо не го откривам.
Чакам малко да позахладнее времето и се "хвърлям в боя", че не ми се занимава сега в жегите, а и работата не е за два-три часа. Вероятно ще отнеме повече от ден.

P.S. Снимките не са мои. Копирани са от eBay и matthewsvolvosite.com.
Reply

#35
Току-що ми смениха IP-адреса и съответно снимките вече не са видими. Тъй като не мога да редактирам предните си постове, пускам снимките отново.

[img]ftp://212.233.136.77/Volvo%20850/VS0454.jpg[/img]

[img]ftp://212.233.136.77/Volvo%20850/IMG_7101.jpg[/img]

[img]ftp://212.233.136.77/Volvo%20850/IMG_7102.jpg[/img]

[img]ftp://212.233.136.77/Volvo%20850/IMG_7103.jpg[/img]

Описание на процедурите със снимков материал
Reply

#36
Има ги инструментчетата и тук.Аз ги купувах от Симеон.Ето и един линк на бургаска фирма:http://apogee99.com/index.php?main_page=...th=233_239
Хубаво е да си осигуруте помощ за свалянето и качването на таблото.Аз го правих сам и успях да счупя едната лапа(тази която е пред самото табло),та трябваше да я правя после от парче ламарина.
Фиксирането на двете тръби към изпарителя трябва да започва от малката.Мястото е много тясно и ако се направи първо голямата ,влиза но въобще не може да щракне малката.
Самата фиксация става с финт-първо се вкарва тръбата,после се издърпва обратно на 2 мм,слага се скобата и се издърпва навън докато опре в уширението.В този момент тръбата се връща обратно докато се чуе щракване и внимателно се изтегля обратно скобата.На мен ми трябваха два дни.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#37
Днес отидох до сервиза да проверят за теч.Казаха ми че теча е от самия компресор.От пръстените на компресора.Май ще трябва да търся втора употреба компресор..
Ford Fiesta 1.1i Ex 2009-2010
Volvo s40 2.0 Ex 2010-2012
Volvo s40 2.0 Ex 2012-2013
Pegeout 405 1.9 GLD  Ex 2013-2014
Volvo s40 2.0 Ex 2013-2014
Volvo 850 2.5i EX 2014-2017
Volvo s40 1.9 T4 EX 2017-2019
Volvo 850 T5R NOW
Volvo it`s my life...


[Image: ab224929.gif]
Reply

#38
Здравейте колеги! На мен, като намаля климатроника на по ниски градуси по някога ми изключва компресора и започва да си вкарва външния въздух, който при 35гр. става ад в колата. След рестарт на колата или климатика всичко се нормализира, но започна да го прави по често. Както и да е, установи се, че разстоянието на котвата (съединителят) на компресора е много голямо, над 1 мм. С търсачката нищо не намерих, а съм чел тук във форума за корекцията на това разстояние, махаха се някакви шайби и т.н., но сваляше ли се компресора или има начин да се направи този ремонт без сваляне.....
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#39
Армагедон, може и със тел, свински опашки или подложки. Както се казва да закрепиш положението за сега. Така и така други неща си намислил да правиш. Прегледай снимиките от тази тема: http://www.matthewsvolvosite.com/forums/...3&start=14
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#40
armagedon Wrote:Здравейте колеги! На мен, като намаля климатроника на по ниски градуси по някога ми изключва компресора и започва да си вкарва външния въздух, който при 35гр. става ад в колата. След рестарт на колата или климатика всичко се нормализира, но започна да го прави по често. Както и да е, установи се, че разстоянието на котвата (съединителят) на компресора е много голямо, над 1 мм. С търсачката нищо не намерих, а съм чел тук във форума за корекцията на това разстояние, махаха се някакви шайби и т.н., но сваляше ли се компресора или има начин да се направи този ремонт без сваляне.....

При по-ниски градуси или при по-ниски обороти на вентилатора на купето се случва това, колега?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)