10-24-2016, 08:59 AM
Здравейте,
Имам малко нужда от помощ защото съм се видял наистина в чудо.
Проблемът е следният- колата е волво C30, 1.6D, 109к.с. Проблемът е вече втора есен-зима. Т.е като паднат температурите под 10C да кажем, колата пали и потегля
без проблем но докато загрее явно мотора и стрелкичката буквално стигне по средата мереща температурата, колата загасва в движение при смяна на предавките и качване над 1500 оборота да кажем.
Сега, направих студена диагностика във Bosch сервиз, откъдето ми казаха че проблемът е или Горивна помпа или Дюзи. Закарах колата в сервизът в който си я поправям. Дюзите се провериха- в идеални стойности са. Подкачаща помпа май ми казаха че колата нямало, но всичко било ОК там и само изчистиха цедката.
След като си взех колата я закарах с 1 гаснене привечер до нас, на другият ден излезнох и шоуто започна..Вече не гаснеше 3-4пъти докато 'загрее' мотора ами гаснеше през 2мин буквално..Незнайно как стигнах до една Бензионостанция на ОМВ откъдето сипах една добавка на Bardhal за дизел за 32лв- ефект нулев. Btw- като отворих капачката на горивото изфистя въздух като от отваряна на Бутилка Кока Кола- явно влиза някакъв въздух към нафтата или нещо от сорта и според мен там се крие проблема..
Още по незнайно как успях- колата я докарах до Мото Пфое със буквално 150 превъртания на ключа за да я включвам на ново и ново и ново..Карал съм по Сливница на 1ва в бус лентата със аварийни..естествено миришеше вече леко на изгорели газове в купето, макар да се стремях да не форсирам мн двигателя..
Та стигнах Мото Пфое, на които беше краят на раб. ден (Събота) и днес (Пон-к) се чухме с тях. Обясних им историята и че колата има отсранен механично и електронно ДПФ и Катализатор. След което механника оттам ми заяви, че след като компютърат е бил вече веднъж модифициран, диагностиката няма как да бъде точна оттук нататък и мога да си взема колата..Та аз това и мисля да направя и я връщам в кварталния сервиз тъй като вече се договорих затова с познатият ми човек от сервиза.
Сега въпроса е какъв може да е проблема. Истината е че и в моят сервиз правихме отново диагностика след Bosch и те казаха че грешки не излизат а проблема си седи.. Четох доста из форума- подг.свещи-моят майстора каза че са ОК, а и колата няма проблем с палене при старт. Варианти остават- датчик на налягане на горивото, датчик колянов вал, дросел и ЕГР..поне това отсях от четенето..
Таа хора това е историята на кратко. Според мен проблемът е с този въздух, но нз къде точно и какво става. Диагностики вече да правя- самият пич от Мото Пфое ми каза че смисъл мн няма а само мяткане на пари..Идеи?
Имам малко нужда от помощ защото съм се видял наистина в чудо.
Проблемът е следният- колата е волво C30, 1.6D, 109к.с. Проблемът е вече втора есен-зима. Т.е като паднат температурите под 10C да кажем, колата пали и потегля
без проблем но докато загрее явно мотора и стрелкичката буквално стигне по средата мереща температурата, колата загасва в движение при смяна на предавките и качване над 1500 оборота да кажем.
Сега, направих студена диагностика във Bosch сервиз, откъдето ми казаха че проблемът е или Горивна помпа или Дюзи. Закарах колата в сервизът в който си я поправям. Дюзите се провериха- в идеални стойности са. Подкачаща помпа май ми казаха че колата нямало, но всичко било ОК там и само изчистиха цедката.
След като си взех колата я закарах с 1 гаснене привечер до нас, на другият ден излезнох и шоуто започна..Вече не гаснеше 3-4пъти докато 'загрее' мотора ами гаснеше през 2мин буквално..Незнайно как стигнах до една Бензионостанция на ОМВ откъдето сипах една добавка на Bardhal за дизел за 32лв- ефект нулев. Btw- като отворих капачката на горивото изфистя въздух като от отваряна на Бутилка Кока Кола- явно влиза някакъв въздух към нафтата или нещо от сорта и според мен там се крие проблема..
Още по незнайно как успях- колата я докарах до Мото Пфое със буквално 150 превъртания на ключа за да я включвам на ново и ново и ново..Карал съм по Сливница на 1ва в бус лентата със аварийни..естествено миришеше вече леко на изгорели газове в купето, макар да се стремях да не форсирам мн двигателя..
Та стигнах Мото Пфое, на които беше краят на раб. ден (Събота) и днес (Пон-к) се чухме с тях. Обясних им историята и че колата има отсранен механично и електронно ДПФ и Катализатор. След което механника оттам ми заяви, че след като компютърат е бил вече веднъж модифициран, диагностиката няма как да бъде точна оттук нататък и мога да си взема колата..Та аз това и мисля да направя и я връщам в кварталния сервиз тъй като вече се договорих затова с познатият ми човек от сервиза.
Сега въпроса е какъв може да е проблема. Истината е че и в моят сервиз правихме отново диагностика след Bosch и те казаха че грешки не излизат а проблема си седи.. Четох доста из форума- подг.свещи-моят майстора каза че са ОК, а и колата няма проблем с палене при старт. Варианти остават- датчик на налягане на горивото, датчик колянов вал, дросел и ЕГР..поне това отсях от четенето..
Таа хора това е историята на кратко. Според мен проблемът е с този въздух, но нз къде точно и какво става. Диагностики вече да правя- самият пич от Мото Пфое ми каза че смисъл мн няма а само мяткане на пари..Идеи?