Posts: 64
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Здравейте.
Причината, порадия която пиша този мой 1-ви пост във Вашият форум, е че има вероятност, да купим (аз и баща ми - аз съм на 19 год.) Volvo 850 95 год, 2000cm3, 150 к.с. Мислим, че колата е много добра (днес ще отидем да я видим). За момента, единственото което ни спира, от евентуална покупка на автомобила, са цените на частите. Относно издръжливост, стабилност и така нататък, не мисля че има смисъл да обсъждаме, защото знам че Volvo са една от "най-железните" марки на пазара. Не съм сигурен, че тази тема е за тук, но се надявам да съм олучил правилното място
Моля Ви, ако имате възможност да ми кажете горе долу цените на авточастите за Volvo (някои основни неща- окачване, шарнири, накрайници, накладки и такива подобни).
Инфото ми трябва сравнително спешно, защото не съм очаквал че ще можем да си купим такава страхотна кола и изобщо не съм в час с цени и такива неща.
Ще Съм Ви страшно благодарен...
Posts: 116
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
здрасти,
значи накладки предни 64лв. комплект (локхиид)
амортисьори предни 228лв (монро)
тампони на амортисьорите при Шиката се вьстановяват по 30лв (мойте ме изкараха 69хил. след вьстановяването)
биалети 14лв. бройката (италиански някакви, но 50хил. не сьм ги пипал)
дискове предни 38лв. бойката от Евро1
спирачни маркучи и те бяха някыде 12-15лв.
главина предна от СКФ 210лв.
другите неща няма да ти свьршат работа, че са за дизел.
Volvo - гарантирано приключение
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
За семейна кола това е страхотно.
Цени и части:
Мита че частите са скъпи!!
За лада един носач е 8лв. за волво е 36лв. - ладовия изкалва малко - при волво доста повече. - това е пример.
Частите имат приемливи цени - не е изключение и за някоя част да минават границата! Но затова пък не я правиш всяка година. Части има всякакви. Ефтини-менте, Хубави- сполучливи, Скъпи - уж оригинални.
Няма да съжалявате ако си я вземете. Въпроса двигатела да е наред, че за ремонта може мах. до 2000лв да дадете.
......................... писах и изтрих.
Успех.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 64
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Еееее....
Много Ви благодаря. Очаквах и се надявах на бърз отговор, но пък Вие ме разбивате.... Така, относно частите добих представа и тя е в положителна насока.
Сетих се още нещо, от което се интересувам. Ако може, кажете ми разхода на бензинов двигател 2.0 150к.с, на бензин и на газ. Като естествено, не искам да ми казвате разхода с точност до хилядна , а приблизително, от вашият личен опит...
Страшно Ви благодаря за инфото....
P.S. Извинявам се, за предният пост. Нямах представа, че мога да пиша и като гост и помислих, че съм логнат...
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Мисля, че, щом искаш да имаш кола - и си я купиш, значи и за гориво ще ти стигнат.
Много зависи как ти е направена центровката и регулировката на двигатела.
Влиза в нормите на търпимото харчене.
Ако харчи малко повече значи или ти е тежък крака или има проблемче.
В клуба имам няколко с такива волва - щом те успяват да се справят - значи не е проблем.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 116
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
нямам никой с такьв двигател , аз сьм нафта.
Volvo - гарантирано приключение
Posts: 466
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
На срещата вчера имаше един колега с Т5.
Не му знам ника. :?
Posts: 64
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
sss Wrote:На срещата вчера имаше един колега с Т5.
Не му знам ника. :? Тъй като тепърва навлизам във Volvo терминологи, модели и така нататък, ще ми кажеш ли какво значи това T5? Благодаря ти
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
здрасти и от мен
за 850, 2000см3, 126кс
разходът го смятам винаги на 9 и не бъркам. Извън града 8-8.5, в града 10, зимата може 11-12
кабели за свещи 150лв, английски уж
свещи бош 5.50лв, фарове, мигачи оригинални от мотопфое по добре да не знаеш - 500 и кусур за фар, 180 мигач; в интеркар таиландски 150 фар 50 мигач,преден капак втора употеба 300лв с решетка, калник 50
ангренажен ремък 130 мисля + смяна в мото пфое = 180лв, за ролките не помня, масленуи и въздушни филтри колкото на всеки друг модел 20-30-50лв, като въздушния филтър от мотопфое ми е на 30 хил км и е още учудващо чист.
данъка и застраховките са малко високи заради кубатурата и мощността, но повярвай ми струва си. Ако двигателя е читав и ходовата част е без големи поражения взимай смело няма да си разочарован
пп Т5 е най мощната версия на 850 . на срещата късно разбрах че колегата е стакова и пропуснах да се повозя , но на другата ако дойде ще го издебна
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Posts: 64
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Благодаря Ви за отговорите
И едно въпросче извън темата: metal, може ли да ми кажеш от коя песен е текста в подписът ти.
Благодаря предварително :o
|