Ами провери какви грешки има в компютъра.
Има една черна пластмасова кутийка с капаче в двигателния отсек -
под капачето има светодиод, бутонче, няколко куплунга (6 май?) и кабелче с букса.
Буксата се пъха в 2-рия куплунг май беше.. Колата на контакт, бутончето се натиска за около 3 сек. и светодиода почва да мига с кода на грешката. Когато няма грешка кода е 1-1-1.
После, като се прочетат всички кодове бутончето се задържа за около 5 сек. и натрупаните грешки се изтриват.
Абе малко наизуст говоря сега, но 2 часа минава и не мога да мисля, но някъде е писано за това как се четат
и трият грешки и ако потърсиш.. Лесно е. Утре може да напиша, ако Moxy или някой друг не ме изпревари
Чел съм за такъв проблем, може да е от заминала ламбда сонда, зацапан дебитомер или
температурен датчик. Виж първо грешките, после мисли.
Ламбдата почва да работи като загрее. Така че може да е тя. Докато е студен мотора,
компютъра не я взема под внимание и работи наизуст със забити настройки. Дебитомера особенно на турбо
мотор е много важен. Проверява се като се откача буксата му докато работи мотора.
Ако има промяна в работата на мотора като се откачи значи че работи но може би е зацапан.
Ако няма промяна е заминал. Темп. датчик според мен не може да се прецака, може да се откачи кабела му.
На мен ми е светвала ламбдата с грешка 1-1-3, което е неправилна смес - много богата или бедна.
Като даде грешка компютъра минава в някакъв сервизен режим - пак наизуст със забити 'безопасни' настройки.
Върви малко кофти, но еднакво кофти и при студен и при топъл мотор. Като изтрия грешката всичко се оправя,
ламбдата на таблото изгасва и мотора пак мърка.
Това ми се е случвало на 5-та с леко газ (или почти без) по магистралата като карам на пропан-бутан.
И то рядко. Два пъти всъщност.