Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Такааам, първо, за да ти помогне някой, трябва да споделиш, какъв ти е мотора. Второ, 800-900 оборота не са нормални, нито при студен ДВГ, нито при топъл. Тъй нареченият "смукач" е на 1200 оборота, които плавно намаляват със загряването на ДВГ до 750, при топъл агрегат. Това го говоря за 2.0 140к.с. 98г. , но горната граница май е еднаква при всичките. Най-често срещан проблем е клапана за празният ход, като куплунгът му не може да се обърне, освен ако не си много настоятелен и не направиш известни механички интервенции. Друг възможен проблем е температурния датчик за въздуха или за охладителната течност. Възможно е да имаш измекнато или скъсано вакуумно маркуче, нещо по ТПС-а...много неща са навързани при управлението на двигателя...та чак до компа.
До колкото разбирам си се справил с проблема и вече можеш да споделиш, какъв е бил, защото това твоето действително е рядко срещано явление.