Здравейте на всички !!
Пуснах тема за Volvo 850 в един друг форум но не получих изчерпателната информация която исках. Реших да пусна същата тема и във правилния форум.
Ето Ви директен copy/paste на темата.
Като един младок без работа и с надежда да има своя кола, аз по цял ден гледам обяви за коли. Поне да си изплакна очите и да си помечтая. :oops: Хората са казали: "Гладна кокошка просо сънува".
Та един ден ми се наби на уши някакъв странен звук на двигател който не звучеше нито на 4 нито пък на 6 цилиндров редови. Поогледах се и виждам Volvo 850. Въпросната кола спря малко по-нататък и ми даде възможност да я поогледам.
Наби ми се на очи тапицерията и опростеното но функционално табло. Отминах нататък със мисълта, че за да имаш такава кола трябва да платиш една торба пари.
Когато проверих в интернет останах приятно изненадан от цените. Средната цена за модела беше около 3500 лева.
Така питам аз за пореден път:
1. Защо е такава цената.
2. В какъв диапазон са цените на резервните части.
3. Разход. (като цяло за бензиновите)
Питам тези въпроси защото това според мен не е никак лоша кола за добри пари. Обаче то не е въпросът да се вземе една кола ами да можеш да я поддржаш.
Така, че вие кажете, дали това е лъжица за моята уста.
8-циците вече са доста стари ,има няма около 15 годишни
така че цените 3000-3500 мисля че са нормални .
Бензиновите мотори имат по-голям разход на гориво (12-15 /100 )
така че ако ще взимаш такава кола ,имай това в предвид.
Много от хората искащи да имат такава кола ,карат на алтернативни горива ,
въпреки че това "разказва играта " на двигателя ,но всичко е въпрос на сметки
колко време мислиш да я караш и.т.н
Аз бих те насочил към дизеловия агрегат ,ще останеш по-доволен .
Лошото на старите коли е че се налага да сменяш части ,които в завода
надали са мислили ще ще се наложи да подменяш ,
хубавото е че вече по моргите има алтернативи ,да закърпиш положението.
Хората разправят че 850 ,855 са последните здрави модели на марката,
тази теза споделям и аз .
Успех с избора
Само да вметна, че се сетих като каза колегата. Разхода от 15 не ме стряска чак толкова. Защото в момента карам Голф 2-ка 1.6 който ми гори около 15 газ в града (Варна). Аз лично съм пръвърженик на алтернативните горива.
Като каза "Разказва играта" на двигателя какво имаш в предвид? :? Аз ако ще карам такава кола на газ то ще е с газов инжекцион.
Защо бих останал по-доволен от дизеловия агрегат. Аз до сега не съм карал дизел на къси разстояния и нямам никакви наблюдения върху дизеловите агрегати. Дизелите които съм карал бяха А6 1.9 TDI, V6 2.5 TDI и един Fiat Marea 2.4 TD. И карането ми ако може да се нарече такова беше общо 10 км з 3-те.
За това колко дълго бих карал една кола много зависи от това колко е издръжлива. Ако е колата за мен бих я карал и 10 години, нищо че ще я взема 15 годишна. Затова питам кое ще ми служи най-много без да имаме много главоболия.
Torque Wrote:Само да вметна, че се сетих като каза колегата......
За това колко дълго бих карал една кола много зависи от това колко е издръжлива. Ако е колата за мен бих я карал и 10 години, нищо че ще я взема 15 годишна. Затова питам кое ще ми служи най-много без да имаме много главоболия.
Взимай смело - БЕНЗИН мотор и кола от последните години -> 96-97, изберете я с разбиращ човек или търси Майор Мевдо и сие във Варна,.... слагай газ.... подготви я добре... и ще я караш не 10, а още 20!!! години. И в нея ще слушаштакава музика :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://vbox7.com/play:ebd509e1" onclick="window.open(this.href);return false;">http://vbox7.com/play:ebd509e1</a><!-- m -->
Пример:
Кола, която купихме за наш клиент преди няколко дни от Пловдив, с газ и добра музика, :wink: а после ... с малко "доработки" и ... вече я издадохме.
А цената беше 2100 лв :!: :!: :!:
Ето и снимки:
А това е разликата м/у Голфиерата и 850-ката
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=11955" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=6&t=11955</a><!-- l -->
Тази бялата красавица от къде я изнамерихте толкова тънко. Аз лично предпочитам седановата версия. Комбито ще да ми е малко големичко. :mrgreen:
Тъй като ми се кара нещо турбинирано от много време а 850-то има с турбина, та да ме информирате има ли смисъл от такава или и атмосферните са добър избор.
Толкова съм гол на тема Volvo, че не може да бъде. Каквото и да ми кажете за 850-тката ми е добре дошло
Колега няма какво да му мислиш!Направо скачай в една 850-ка .Аз лично с моята си имах някои ядове,но сега я позакрепих (да чукна на дърво) и си я карам с голяма усмивка Ето в тази тема можеш да погледнеш какво съм сменил и колко парички струва приблизително http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...f=6&t=9144
Моята е 2.0 20в 143к.с. и честно казано неще да върви така както ми се иска,но няма пари за повече и се задоволявам с това.Разхода ми варира от 9.5- до 13,зависи колко я настъпвам (това е по бордовия компютър) .Аз лично бих те посъветвал да вземеш комби!Комбито не е по-дълго от седана,просто има надстройка .Намен на няколко пъти ми се налага да я натоваря както си трябва и се радвам,че взех комбито Иначе това е като цяла.Моделът е много добър,няма да згрешиш!
П.П.Има един недостатък!Не на всички места за паркирване можеш да се завреш,но то не може без някой кусур
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Ако ти се кара по-мощен двигател, бих те посъветвал да погледнеш 2.5 с 20 клапана, а не турбото. Не че е лошо, ама то много върви и вероятноста, да е много карано е твърде голяма ( разбирай да е сдрано от ръчкане от некой бесен западноевропейски младеж), пък дали ще си със 175 или 210 коня не мисля, че ще е толкоз фатално.
По въпроса седан или комби, аз съм категорично за комбито- няма седан в който да легнат двама души да спят. Тъй че купуваш комби и получаваш безплатно и палатка , но знай, че може да станеш жертва на иронични подхвърляния, че си си купил, бус вагон, кораб, катафалка, маршрутка и прочее заядливи и дребнави подмятания. А след около година установяваш, че всички останали коли са тясни, малки и неудобни, возят твърдо и докъде съм гледал досега и какъв съм бил тиквеник, та не съм си взел таквъз кола.
Абе реално погледнато аз съм младок които не му трябва чак толкова голяма кола. Все пак на един 21 годишен младеж му кипи кръвта и му се кара нещо по възможност реактивно. :twisted: На мен пък ми е влязла муха, че искам нещо турбинно, дето аз пък аз да си го направя газо-турбинно. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
А за тези части защо така стои работата със цените. Има ли разлика между цените на частите на турбо версиите и на атмосферните?
Виждам има една бяла англичанка се продава. Ако я взема евентуално колко би ми излязло смяната на дирекцията. Има ли въобще смисъл от тази цялата заигравка?