09-26-2010, 02:30 PM
колеги можете ли да ми кажете кое е ЕГР клапан и как се илиминира и да попитам оста над турбото кога и колко трябва да се движи защото имам съмнение че тази ос на мойто турбо не мърда изобщо
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
ЕГР клапан
|
09-26-2010, 02:30 PM
колеги можете ли да ми кажете кое е ЕГР клапан и как се илиминира и да попитам оста над турбото кога и колко трябва да се движи защото имам съмнение че тази ос на мойто турбо не мърда изобщо
09-27-2010, 07:00 AM
Колега ЕГР-клапана се елиминира с ламаринка просто запушваш отвора откъм колекторите- при теб ще стане понеже ЕГР-а няма обратна връзка с компютъра
А относно тази ос-май става дума за оста на разтоварващият клапан, което значи че се движи и то съвсем малко когато турбината разтоварва
09-27-2010, 07:10 AM
колега а можеш ли да ми кажеш кое е ЕГР клапана и каде се намира защото не съм много запознат точно с този клалан и функцията му
09-27-2010, 09:11 AM
Ето колега мисля, че ще се ориентираш- на снимката съм посочил а иначе най- добрият начин да се изолира егр-а е да изрежеш тънка ламаринка и да затапиш отвора към колекторите, развиват се 2 болта със шестограм...общо взето е елементарно и е на удобно място :wink:
09-27-2010, 10:50 AM
колега много ти благодаря за снимката и информацията а знаете ли защо се затапва този клапан четох из форумите и 80% от хората ги затапват и всички пишат че след затапването на този клапан колите им вървът повече и по добре работили
09-27-2010, 11:05 AM
Затапват ги понеже ЕГР засяда, и е постоянно отворен, т.е. постоянно влизат изгорели газове обратно в двигателя,а когато ЕГР -а работи като сръчкаш колата се затваря и в двигателя влиза само чист въздух и затова колата върви повече, аз моят първо го бях запушил с ламаринка, после си поиграх и го почистих (голяма гнас излезе от него), и сега си карам с работещ ЕГР, но да ти кажа не видях особена разлика когато го бях запушил във вървежа на колата, с изключение на това че не изпушва когато я настъпиш...вече всеки сам си решава какви опити да си прави с колата :lol: така или иначе ролята на ЕГР-а е основно в опазване на екололната среда (доизрагяне на отработените газове)...
09-27-2010, 03:37 PM
Аз на моя му бях запушил маркучето за вакуума, но не ми харесваше нещо и пак го отпуших. За зимата е по добре да работи- на студен мотор вкарва топли газове в горивната смес и колата загрява по-бързо. Най добре е да се почисти и да си работи, но като огледах ще е голямо разглобяване за да се почистят и колекторните тръби, затова засега отлагам.
09-27-2010, 07:34 PM
Само да допълня колегата дето е обяснил принципа на работа на ЕГР клапана / казаното от него е вярно/, че когато е затворен 100% от изгорелите газове развъртат турбината, а ако е зацапан и не може да се затвори напълно тогава процентно тези газове са по-малко и пъргавината на колата намалява драстично. Когато пък оборотите станат прекалено големи , налягането в смукателния колектор се повишава опасно и сработва ситемата за разтоварване !
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
4 Guest(s) |