10-02-2010, 09:15 AM
здравейте колеги, в момента има възможност да се сдобия с една 850-ка, бензин 2500 cc, 1995 г., на 268 000 км (истински);
колата е служебна, колометрите са навъртяни при приблизително 80 на сто градско и 20 на сто извънградско; от 3-4 години стои на паркинг и не е карана;
говорих с шофьора - в момента колата е за нов акумулатор и за смяна на съединител и гуми; последната смяна на ангренажния е била на 220 хил.км.; гледах месечните отчети за бензин и пътните листа от 2006 г. - средния разход излиза към 14.8 литра на сто;
имало е търг, на който не са намерени купувачи и сега са направили оферта само за служители с минимална цена 800 лв.
по една груба сметка за да се подкара колата ще трябва:
4 гуми по 120 - 480 лв.
комплект съединител - около 500 лв.
монтаж съединител - около 200 лв.
акумулатор - 120 лв.
масло, антифриз, филтри - към 200 лв
общо 1500 лв
общо взето колата ще ми излезе към 2300 лв., което не е много ... на вас как ви струва???
прави впечатление обаче, че тоя двигател 2.5 бензин не е от най-масовите - мога ли да очаквам проблеми с намирането на части?
какви проблеми могат да се очакват от тоя двигател на тия километри - гледам в Autodata-та, че колата е с МАП, а не с дебитомер, което е добре; но пък има AGR, който ако се скапе излиза доста солено
въобще, ще съм благодарен на колегите с бензини да споделят какви са най-честите ремонти по тези двигатели ...
колата е служебна, колометрите са навъртяни при приблизително 80 на сто градско и 20 на сто извънградско; от 3-4 години стои на паркинг и не е карана;
говорих с шофьора - в момента колата е за нов акумулатор и за смяна на съединител и гуми; последната смяна на ангренажния е била на 220 хил.км.; гледах месечните отчети за бензин и пътните листа от 2006 г. - средния разход излиза към 14.8 литра на сто;
имало е търг, на който не са намерени купувачи и сега са направили оферта само за служители с минимална цена 800 лв.
по една груба сметка за да се подкара колата ще трябва:
4 гуми по 120 - 480 лв.
комплект съединител - около 500 лв.
монтаж съединител - около 200 лв.
акумулатор - 120 лв.
масло, антифриз, филтри - към 200 лв
общо 1500 лв
общо взето колата ще ми излезе към 2300 лв., което не е много ... на вас как ви струва???
прави впечатление обаче, че тоя двигател 2.5 бензин не е от най-масовите - мога ли да очаквам проблеми с намирането на части?
какви проблеми могат да се очакват от тоя двигател на тия километри - гледам в Autodata-та, че колата е с МАП, а не с дебитомер, което е добре; но пък има AGR, който ако се скапе излиза доста солено
въобще, ще съм благодарен на колегите с бензини да споделят какви са най-честите ремонти по тези двигатели ...