The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Хайде да си "сглобим" газова

#11
Karlsson Wrote:
Stanchoni Wrote:...и няма да отварям спорове...
E що бре колега, то в спора се ражда боя Big Grin Такъв хубав кютек може да си заформим покрай едното парно че по БТВ ще пуснат извънредна емисия :lol:
Така са решили така са го направили, явно че са имали някава идея а и не на последно място че и свободно място им се намира за да си позволят лукса да отделят двата радиатора.
Аз сега като толкова много спах нощес и ме осени една много умна идея защо е така работата и май-май едното обяснение е че да могат да работят двете системи едновременно.И преди да сте започнали да ме замеряте с камъни или заключите в някое S80 с две разгонени поп-фолк изпълнителки заради това ми изказване, бързам да се презастраховам с това че имам предвид че може да е заради функцията за разпУтяване или по-точно против изпотяване на предното стъкло при която се използва климатика да духа студен въздух.Ако примерно двата радиатора са един над друг като в повечето случаи климатика е първия радиатор, то при работа на климатика ще се изстудява и радиатора на парното въпреки че термовентилите или крановете му ще са затворени.И колкото и да е, ако духа студен въздух по парното баш бая ще си го охлади и не ми се мисли като се прехвърли колата на отопление какъв шок ще е за радиатора на парното, охладен до изключителни ниски температури от климатика изведнъж му се пускат да речем 60-70 градуса антифриз.Отделно да пуснеш колко да е там антифриза в парното, някъде сигурно може и да има литър, няма значение колко е но антифриз с такава температура да се смеси с другия в мотора като нищо ще стане сакатлък.
Въпреки че малко се измести темата все пак са интересни работи, нерде газова нерде климатик и парно но пък те нещата са вързани.

За кютека две мнения няма, аз съм съгласен, а и ще е интересно.Заповядай на срещата на яз.Копринка когато я организираме,може и други спортове да намислим, идеи се приемат всякакви :wink: .Виж секцията за срещи на клуба.

" Отделно да пуснеш колко да е там антифриза в парното, някъде сигурно може и да има литър, няма значение колко е но антифриз с такава температура да се смеси с другия в мотора като нищо ще стане сакатлък." Тук съм съгласен с теб, това също е възможно като идея :thumbleft:.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)