The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
високооктанов бензин или просто качествен такъв....

#81
zorba Wrote:Не съм обърнал внимание на волвото дали го пише, но на капачката на резервоара на повечето коли пише минимума октаново число с което може да работи двигателя. По-високото такова не означава повече енергия, а по-голяма защита от детонация(самозапалване).
На старите японски съм виждал минимално и максимално изискване, заради делкото, както е посочил dilana.
На Опел Кадет, не всички модели (по-новите "капки 1.6") имаха една тапа, на която пишеше 92 октана и 96 октана (по спомен) и се обръщаше според горивото, с което се караше. Който не ги знаеше тези неща се шашкаше като купуваше "капка" отвън, зареждаше 91 или 93 и тя не вървеше добре :lol:
Немците и особено италианците ги караха масово с 96 и 98 октана, а и тапите заводски са в положение към по-висок октан (книжките изрично им го пишеше).
BG VOLVO Member #00409
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)