The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвети за V40 1.9D '03

#25
Днес се опитах да почистя ЕГР-а по примера от линка по-горе от форума на Рено. Не успях да го отделя от колектора. Мъчих, напъвах,ръчках с едно като тънък секач/клин за да отлепи....разклаща се леко, но не излезе. Междувременно заваля и сглобих всичко обратно. Обаче, имам чуството, че ЕГР-а ми е затапен. М/у него и блока на колектора има ламаринка, с някакви набити цифри на нея (изглежда заводско, не като да е поставяно от някой като мене Smile ).Та това или е заглушка или е дроселираща бленда или да играе роля на гарнитура (може да е гумено-металическа) или нещо подобно. Но определено от отвора от където би трябвало да идват газовете от ЕГР-а имаше само като нагар. Иначе колектора си е доволно мръсен с мазнотии, но като че ли не е от ЕГР-а. В този ред на мисли, гледам, че картерните газове връщат подобаваща гняс към въздухопровода и нали стана дума за смяна на филтъра за картерни газове, си мисля, дали не е по-добре, да изкарам този филтър, за да може да си минават спокойно маслените пари, да разкача там където влиза след въздушния филтър и да го затапя, а самите картени газове да ги обърна надолу някъде и да си отиват в атмосферата и да не ми цапат въздухопроводите.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)