05-30-2011, 02:47 PM
И аз мислех,че с тази ламаринка е затапен,което за ДЦИ моторите не се препоръчва.Иначе аз нямах проблеми с изваждането и чистенето.Що се отнася до филтъра за картерни газове - все си мисля,че няма да е толко просто,колкото го описваш.Аз не бих опитал,защото все пак това не е от старите архаични двигатели с които може да се правят всякакви извращения.
momk0 Филтъра за картерни газове е елементарен и се завиват и развиват 2 болта,охладителя вече може да накараш някой майстор да ти го свали,също и ЕГР-а.Не вярвам,че ще ти вземат повече от 30-40лв за последните 2 неща.
п.п Напоследък наблюдавам,че все повече млади хора купуват комбита,дори да не са семейни,в това число и аз,явно лека полека ни идва акъла и на младите. :wink:
momk0 Филтъра за картерни газове е елементарен и се завиват и развиват 2 болта,охладителя вече може да накараш някой майстор да ти го свали,също и ЕГР-а.Не вярвам,че ще ти вземат повече от 30-40лв за последните 2 неща.
п.п Напоследък наблюдавам,че все повече млади хора купуват комбита,дори да не са семейни,в това число и аз,явно лека полека ни идва акъла и на младите. :wink:
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.