07-06-2011, 07:35 PM
joro74 Wrote:За нагреватели на сондите се използват специални сплави със свойството да увеличават съпротивление при нагряване. Този тип нагреватели имат свойството да поддържат точно определена температура при непроменящо се напрежение. С този нагревател се осигурява постоянна температура на сондата за правилна работа. Сонда без нагревател води до повишен разход заради занижени стойности - през повечето време 'лъже' за бедна смес.
Точно от това се опасявах, кофти, тряяя нова....
Това, което описваш не се ли случва и на газ? Горните гранични на газ всъщност са по-ниски от зададените на бензин. Грешки нещо?! А и кое всъщност скапва сондата при каране на газ както беше писал в една друга тема?
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
VOLVO XC 70
VOLVO C 30