03-10-2009, 03:28 PM
Фейслифтът е едновременно по-нисък, по-дълъг и по-широк, но най-големи са промените в окачването, което е станало по-твърдо. В гамата присъства и новият 2,4-литров битурбодизелов мотор с макс. мощност 205 к.с.
Volvo Cars подготви фейслифт на модела S80 за изложението в Женева. Автомобилът е станал едновременно по-нисък, по-дълъг и по-широк. Предницата е с нова радиаторна решетка и по-голяма емблема, дизайнерите са "пипнали" ауспусите, променили са и стоп-светлините. "Физиономията" на автомобила вече е по-строга и застрашителна, но най-големите промени са незабележими с просто око. Шасито е изцяло преработено и окачването е понижено с 20 мм отпред и с 15 мм отзад. То е станало по-твърдо от когато и да било, като това придава спортен характер на ездата, но същевременно е запазен комфортът. Скъсени са пружините, стабилизиращата щанга е още по-здрава от преди и дава повече стабилност при завой. Воланът реагира много по-бързо на желанията на шофьора.
Интериорът е изпълнен в стила на наскоро представения нов Volvo XC60. Вътре ни посреща мека кожа, съчетана с гладки метални детайли.
Циферблатите на контролните уреди са обрамчени от алуминий, а воланът е от ново поколение и е още по-чувствителен.
В гамата присъства нов 5-цилиндров 2,4-литров дизелов мотор с два турбокомпресора. Максималната му мощност е в размер на 205 к.с., а максималният въртящ момент е 420 Нм. Двигателят е изключително еластичен. Въпреки високата си мощност той предлага комбиниран разход от порядъка на 6,2 л/100 км и вредни емисии в рамките на 164 г/км.
Подновеният S80 ще е предлаган и с по-маломощния 2,4-литров дизелов мотор (175 к.с.), който обаче е и по-икономичен и екологичен - 5,8 л/100 км разход и 154 г/км съдържание на въглероден двуокис в отработилите газове.
Volvo Cars подготви фейслифт на модела S80 за изложението в Женева. Автомобилът е станал едновременно по-нисък, по-дълъг и по-широк. Предницата е с нова радиаторна решетка и по-голяма емблема, дизайнерите са "пипнали" ауспусите, променили са и стоп-светлините. "Физиономията" на автомобила вече е по-строга и застрашителна, но най-големите промени са незабележими с просто око. Шасито е изцяло преработено и окачването е понижено с 20 мм отпред и с 15 мм отзад. То е станало по-твърдо от когато и да било, като това придава спортен характер на ездата, но същевременно е запазен комфортът. Скъсени са пружините, стабилизиращата щанга е още по-здрава от преди и дава повече стабилност при завой. Воланът реагира много по-бързо на желанията на шофьора.
Интериорът е изпълнен в стила на наскоро представения нов Volvo XC60. Вътре ни посреща мека кожа, съчетана с гладки метални детайли.
Циферблатите на контролните уреди са обрамчени от алуминий, а воланът е от ново поколение и е още по-чувствителен.
В гамата присъства нов 5-цилиндров 2,4-литров дизелов мотор с два турбокомпресора. Максималната му мощност е в размер на 205 к.с., а максималният въртящ момент е 420 Нм. Двигателят е изключително еластичен. Въпреки високата си мощност той предлага комбиниран разход от порядъка на 6,2 л/100 км и вредни емисии в рамките на 164 г/км.
Подновеният S80 ще е предлаган и с по-маломощния 2,4-литров дизелов мотор (175 к.с.), който обаче е и по-икономичен и екологичен - 5,8 л/100 км разход и 154 г/км съдържание на въглероден двуокис в отработилите газове.