The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Разход по надолнището :)

#21
Karlsson Wrote:Много ясно че няма, едно си баба знае едно си баба бае.За пореден път се доказва че всеки може да кара кола но не всеки е запознат с елементарните положения.Не е ясно какво е спирачен режим на мотора, какво се случва в колектора и цилиндрите и т.н.
Дори руснаците прекъсват подаването на бензин към мотора при повишаване на обороти и пуснат педал и тук става дума за Лада с КАРБУРАТОР, повтарям с КАРБУРАТОР, потретвам-с КАРБУРАТОР, някой да не е разбрал че става дума за КАРБУРАТОР и за Лада?
И понеже явно че простите примери на вършат работа ще се наложи да се даде не прост а елементарен.Хайде сега да видим колко ще изгори една кола която слиза по наклон равен на разстоянието София до Бургас на свободна със запален двигател работещ на минимални обороти, включени фарове и климатик и колко ще изгори същата кола пак със запален двигател, пак с включени климатик и фарове но включена на скорост с 1500об/мин и пуснат педал при положение че компютъра изключва инжекторите?

За да не се тормозите ще напиша отговорите.

>Първи случай.
Приемаме че София-Бургас ще се слиза за пет часа.Пет часа по два литра на час е равно на десет литра гориво. 5х2=10л.Десет литра по 2.40лв е двадесет и четири лева. 10х2.40=24.00лв
Извод->автомобил слизащ по наклона от София до Бургас ще изгори ако работи мотора на празен ход и на свободна с включени консуматори общо 24.00лв.

>Втори случай
София-Бургас също пет часа.През това време двигателя се върти понеже е на скорост колата но компютъра изключва инжекторите понеже вижда че мотора е на високи обороти и че педала на газта е отпуснат.Следователно гориво не се впръсква.Пет часа по нула литра гориво е равно на нула литра гориво. 5х0=0. Нула литра гориво по 2,40лв. е равно на нула лева. 0х2,40=0лв.
Извод->автомобил спускащ се от София до Бургас ще изгори ако работи мотора на скорост в спирачен режим с изключени инжектори и с включени консуматори общо 0,00лв.

Аз ли съм малоумен или се мъчите да ми обясните че НУЛА лева е равно или дори е повече от ДВАДЕСЕТ И ЧЕТИРИ лева?

И преди сега да започнете с това че виждаш ли София-Бургас не е слизане ще спомена че става дума за спускане по наклон и кое е по-икономично и че София-Бургас е пример.Ако някой успее да представи сметка при която това че за да се използва бензин за да се измине определено разстояние е по-икономично или равно от това да се измине същото разстояние но без бензин ще отида да се застрелям а той ще получи Нобелова награда по математика защото да докажеш че 10 е по-малко или равно на 0 си е завидна математика.

Martin Petrovich Wrote:... тук не мога да си обесня как така без горивна смес двигателя ще продължи първо да работи(защото говорим че се спира притока на гориво) и второ така да се каже да продължава да дава натиск върху колелетата от невъзможността да се развърти ... тази невъзможност не е ли от по честите детонации с повишаване на оборотите ...
простете ме ако нещо бъркам просто си споделям мнението Smile
По първия ти въпрос.Представи си че на някой умен човек му е дошло в главата че примерно ако оборотите се повишат над 1300об/мин и педала за газта е отпуснат, то логично е че слизаш по наклон.В момента в който натиснеш педала или оборотите паднат под 1300 то се продължава нормалната работа на двигателя като се включват инжекторите.На същия тоя умен човек му е дошло и в главата че ако мотора работи като компресор за въздух без да му се впръсква безмислено гориво то той ще има по-голям спирачен ефект и че това гориво е чист преразход.На някой руснак също му е светнал реотана и за това е сложил клапан на системата за празен ход на някои модификации на карбуратор Озон и един прост превключвател на лостовата система на карбуратора като се използва и сигнал от бубината.По този начин когато се повишат оборотите мисля че бяха на над 1200 при някои Лади с такъв карбуратор и превключвателя покаже че педала е пуснат то клапана затваря и прекъсва подаването на бензин през системата за празен ход като поплавъковата камера на карбуратора е пълна но понеже главните дозиращи устройства на двете камери не работят защото са затворени клапите, не се засмуква гориво през дефузьорите защото няма никакво подналягане и поток въздух.
По втория ти въпрос, няма никакви детонации, всичко е свързано с предавателните числа на скоростите и това че без гориво мотора работи като чист компресор следователно като спирачка.
По въпроса ти за скоростите.Ако на трета с предавателно число 2 и примерно на четвърта с предавателно число 1 и диференциал с число 3, то на трета при един оборот на колелото коляновия вал прави 6 оборота, в същото време на четвърта прави 3 оборота.Сега ти се изяснява защо.За проба вдигни колата на крик, включи на първа и се пробвай на ръка да завъртиш колелото.После включи пета и виж разликата.Най-просто може да се погледне какво става в кутията и да се усмисли защо и какво като просто се вземе за пример едно колело със скорости, вала на педалите ако се вземе за първичен, предните венци като междинен а задните като вторичен вал всичко си идва на мястото.


... аз да си кажа честно нито претендирам че мога да карам нито че познавам елементарните положения Smile ... всеки тук в форума би се съгласил с тебе и твоите два случая само че първо трябва наистина да допуснем че това един вид е възможно едва ли не Smile ... тук идва и нашето неразбирателство затова как като на един мотор му се спре горивото и въздуха той ще продължи да работи по същия начин с една малка разлика ... че работата е вече благодарение единствено на въртеливото движение на колелата а не на притока на гориво и въздух(плюс още някой дребни нещица) ... иначе и въпрос за скорости нямам .. просто ги дадох като пример Smile

... ти говориш че след като се спре горивото и притока на въздух мотора работи като компресор ... но какво се случва в цилиндровото пространство ми е на мен въпроса щом към него сме спрели въздух и гориво ... ако буталото се движи свободно нагоре надолу в следствие на въртеливото движение на колелата то би се развъртяло с лекота от натиска на колелетата ... за да не се развърта трябва да има нещо в цилиндровото пространство което да го спира и задържа ... на мен тук в тая част нещата не са ми ясни ... случаите са ясни за всекиму Smile

... всеки знае какво се случва ако сме на наклон ... изгасим си двигателя ... вкараме 1-ва предавка и отцепим съединителя (автомобила мръдва сантиметри и спира)... защо :?: ... защото в този случаи смукателните и изпускателните клапани са затворени буталото се придвижва от долна към горна мъртва точка ... сгъстява сместа в цилиндровото пространство и спира ... ако обаче мотора бе запален то тогава ще се премине към работен такт след като сгъстената смес е възпламенена ... от тук се базира и моторната спирачка според мен Wink ... за да има такава то трябва нещо да се съпротивлява с буталото за да не ходи максимално нагоре и максимално бързо което пък силно зависи от превключената предавка Smile
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)