06-26-2012, 12:18 PM
Относно конвенционалната газова уредба на 850 - ми перфектно си работи мотора,евтина е ,лесна за поддръжка,а и в далечната 1996 година ,когато е произведена колата това е било най-авангардното решение( имам в предвид ламбда конрол .Моят е Landi Renzo A1).
Иначе газаджиите си свършиха работата.Настроиха системата спрямо изгорелите газове ,че и пари не ми взеха. Промяна в разхода обаче нямаше.Проблема се реши след като смених въздушния филтър.Сега разхода ми е около 12,6 средно (градско и извънградско ) с климатик и малко офроуд до вилата.Останаха още два проблема-трудно пълнене на бутилката и гаснене по инерция.Първият вероятно се дължи на заял клапан в евросондата,та ще трябва да я сваля и да го раздвижа.Вторият се появи след като подмених неработещото моторче на ламбда-контрола.На него решението е да съединя задната част на изпарителя (чрез тръбичка за вакуум) с входящия колектор за да изравня наляганията от двете страни на мембраната.Има и лесен вариант -махане на въздуховода преди филтъра или пък да набутам в него я парцал ,я кофичка от кафе за да огранича достъпа на въздух ,но това са решения от компетенцията на "професионалистите" ,които не ми се струват много интелигентни.
Иначе газаджиите си свършиха работата.Настроиха системата спрямо изгорелите газове ,че и пари не ми взеха. Промяна в разхода обаче нямаше.Проблема се реши след като смених въздушния филтър.Сега разхода ми е около 12,6 средно (градско и извънградско ) с климатик и малко офроуд до вилата.Останаха още два проблема-трудно пълнене на бутилката и гаснене по инерция.Първият вероятно се дължи на заял клапан в евросондата,та ще трябва да я сваля и да го раздвижа.Вторият се появи след като подмених неработещото моторче на ламбда-контрола.На него решението е да съединя задната част на изпарителя (чрез тръбичка за вакуум) с входящия колектор за да изравня наляганията от двете страни на мембраната.Има и лесен вариант -махане на въздуховода преди филтъра или пък да набутам в него я парцал ,я кофичка от кафе за да огранича достъпа на въздух ,но това са решения от компетенцията на "професионалистите" ,които не ми се струват много интелигентни.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->