The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
850 ГИ или обикновена?

#41
Относно конвенционалната газова уредба на 850 - ми перфектно си работи мотора,евтина е ,лесна за поддръжка,а и в далечната 1996 година ,когато е произведена колата това е било най-авангардното решение( имам в предвид ламбда конрол .Моят е Landi Renzo A1).
Иначе газаджиите си свършиха работата.Настроиха системата спрямо изгорелите газове ,че и пари не ми взеха. Промяна в разхода обаче нямаше.Проблема се реши след като смених въздушния филтър.Сега разхода ми е около 12,6 средно (градско и извънградско ) с климатик и малко офроуд до вилата.Останаха още два проблема-трудно пълнене на бутилката и гаснене по инерция.Първият вероятно се дължи на заял клапан в евросондата,та ще трябва да я сваля и да го раздвижа.Вторият се появи след като подмених неработещото моторче на ламбда-контрола.На него решението е да съединя задната част на изпарителя (чрез тръбичка за вакуум) с входящия колектор за да изравня наляганията от двете страни на мембраната.Има и лесен вариант -махане на въздуховода преди филтъра или пък да набутам в него я парцал ,я кофичка от кафе за да огранича достъпа на въздух ,но това са решения от компетенцията на "професионалистите" ,които не ми се струват много интелигентни.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)