09-17-2012, 05:30 PM
Здравейте, колеги!
Имам нужда от съвет относно смяната на сегашния ми B200FT с B230ET. Попрегледах инфото из нета (по-специално в turbobricks) и намерих подобна тема, в която обясняваха, че миграцията от оригиналния ECU Motronic на B230ET към Jetronic LH 2.4 + EZ не била толкова сложна. В общи линии - сменя се маховика с този от B200FT заради другия тип на датчика за обороти и положение на кол. вал (при Motronic-а са два отделни), датчика за температура и дебитомера и се монтира Knock сензора. Имам обаче няколко въпроса към знаещите - притеснява ме горивната карта... Дали LH 2.4 ще смогне да си внесе корекции за различните криви на налягането от турбините (Garett T3 вместо MHI TD04) или ще трябва да му се налива друг мозък (разбирай flash на EEPROMA за B230ET и евентуално човек, който има възможност да го направи). Също така Motronic-а няма ламбда. Дали няма да има драстичен пад в мощността, когато LH 2.4 ще се стреми да го вкара в еко-режим. Предварително благодаря на тези, които ще помогнат!
Имам нужда от съвет относно смяната на сегашния ми B200FT с B230ET. Попрегледах инфото из нета (по-специално в turbobricks) и намерих подобна тема, в която обясняваха, че миграцията от оригиналния ECU Motronic на B230ET към Jetronic LH 2.4 + EZ не била толкова сложна. В общи линии - сменя се маховика с този от B200FT заради другия тип на датчика за обороти и положение на кол. вал (при Motronic-а са два отделни), датчика за температура и дебитомера и се монтира Knock сензора. Имам обаче няколко въпроса към знаещите - притеснява ме горивната карта... Дали LH 2.4 ще смогне да си внесе корекции за различните криви на налягането от турбините (Garett T3 вместо MHI TD04) или ще трябва да му се налива друг мозък (разбирай flash на EEPROMA за B230ET и евентуално човек, който има възможност да го направи). Също така Motronic-а няма ламбда. Дали няма да има драстичен пад в мощността, когато LH 2.4 ще се стреми да го вкара в еко-режим. Предварително благодаря на тези, които ще помогнат!