The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
за v40td

#31
Защо според мен турбо двигателите са по-добри от атмосферните? При една и съща мощност турбо двигателя е с по-малък обем от атмосферния, примрно 1.8Т и 2.0 16v.
Какво става при турбо двигателя: Турбината започва да надува над 3000 оборота, така че под 3000 оборота все едно си с атмосферна кола 1.8. Вярно по-бавна е, но по-важното гори по-малко. С две думи ако искаш да пестиш гориво караш под 3000 оборота, ако ти трябва мощност просто натъпваш педала и тя идва.
Какво става при атмосферната: Двигателя си е 2.0 и си лапа и на ниски и на високи обороти. И да искаш и да не искаш все си е 2.0. Ако пък се опиташ да извадиш голяма мощност от малка кубатура тогава двигателя става много форсиран.

Така че за мен турбото е идеално решение. Все едно имаш две коли едната икономична, а другата бърза Big Grin
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)