03-14-2013, 05:44 PM
Не съм кой знае какъв Професионалист/просто съм Драйвър/ в тази област,но от разговорите по подготовката на новата бегачка и обсъждането на алтернативни ценови концепции става въпрос за следното:
1.Някой запознат трябва да анализира заводските характеристики на амортисьора.Защото по дългият стержен във високо натоварване предполага блъскане в дъното.По принцип след анализ се скъсява,но това е много прецизна работа по напасване към пръжините.Тези анализи ги правят във лаборатории или чрез интерпулация от заводските характеристики.
2. По добре е да се купи алтернативен продукт,който да е лабораторно балансиран и от известен Производител.И преди покупката да се изберат граници на комфорт за колата.
3. Ако ще става чиста бегачка,то тогава комфорт не се търси и се движиш като тухла по пътя.
1.Някой запознат трябва да анализира заводските характеристики на амортисьора.Защото по дългият стержен във високо натоварване предполага блъскане в дъното.По принцип след анализ се скъсява,но това е много прецизна работа по напасване към пръжините.Тези анализи ги правят във лаборатории или чрез интерпулация от заводските характеристики.
2. По добре е да се купи алтернативен продукт,който да е лабораторно балансиран и от известен Производител.И преди покупката да се изберат граници на комфорт за колата.
3. Ако ще става чиста бегачка,то тогава комфорт не се търси и се движиш като тухла по пътя.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили