The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спортно окачване

#28
BrainStormeR Wrote:Здравейте,

Имам въпрос относно настройка на окачване - ако съм доволен от твърдостта на самото окачване и искам да запазя возията, но и да подобря управлението, реално ли е да постигна това с промяна на ъглите на окачването при реглаж от нормални към по-агресивни?
Подобряване на управлението се постига не със смъкване на окачването или втвърдяване. Дори напротив - може да се окаже, че става по-нестабилна.
Ако искаш да запазиш височината и твърдоста, но да подобриш поведението в завой, тогава се сменят стабилизиращите щанги (слагат се от типа "рейсинг") или се заменят с унибали. Другото е височината на гумата - трябва да е по-ниска, за да не се огъва в завоите.
Отделно, за да се намали усукването на купето в завои, се монтират разпънки м/у ботушите - отпред и отзад.
Има фирми, които предлагат подобни "глезотии" Smile
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ultraracingshop.com/front-anti-roll-bar_c275752.htm">http://www.ultraracingshop.com/front-an ... 275752.htm</a><!-- m -->
А тези са ми фаворитите, но са далечко - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ipdusa.com/">http://www.ipdusa.com/</a><!-- m -->
BG VOLVO Member #00409
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)