The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Адаптер за диагностика OBD ||

#11
ivopifa Wrote:Колега, не ти трябва нищо допълнително за да провериш компа за регистрирани грешки. Достатъчно е колата да е на контакт, да включиш куплунга в някое от гнездата А1-А6 или В1-В6, да натиснеш за кратко бутона и да наблюдаваш миганията на светодиода. Кодовете се изобразяват като три групи мигания с кратки интервали между тях. Ето списък с възможните грешки от всички гнезда на диагностичната конзола:

ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/850_DTC.doc

Примерно: куплунга е в А6; натискаш за кратко бутона и го пускаш; следват две мигания - интервал - две мигания - интервал - четири мигания - това е грешка 2-2-4 (проблем със сигнала от температурния сензор на охлаждането).
Най-добре е ако навсякъде имаш 1-1-1 - липса на грешки. Big Grin
Кодовете се четат с поредни натискания, т.е. след като прочетеш първия код (освен ако не е 1-1-1), натискаш повторно за да прочетеш следващия и така докато започнат да се повтарят.

Процедурата по изчистването на грешките е следната: прочиташ всички грешки, докато започнат да се повтарят. Натискаш и задържаш бутона за минимум 5 секунди. Изключваш от контакт, включваш и отново проверяваш за грешки. Трябва да излезе код 1-1-1. Добре е след няколко километра пак да провериш за грешки и ако са се появили, да ползваш списъка за търсене на причината и отстраняване на проблема.

По описания начин се четат и чистят грешките на всяко гнездо от конзолата.
На някои от гнездата може да нямаш никакви кодове, ако колата няма съответния модул. Примерно аз нямам автоматична скоростна кутия, трип-компютър на таблото и круиз-контрол, съответно на А1, А7 и В2 нямам никакви кодове.

Успех!
Мерси за обеснението колега тези неща ги знам от аутодатата,но ми се искаше да видя живи данни ако е възможно.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)