04-13-2014, 07:10 PM
Вече имам трета ролка за aux вала. Днес пробвах да накача всичко и нещата изглеждат така:
Този сетъп на ремъка е същия като на Volvo Penta AQ171C/AQ251 - това са мотори за лодки, 2.5 литра, 16 клапана , 170 коня.. Ремъка е 146 зъба/30 мм. Ще ми се да сложа една ролка на мястото под термостата.. За целта ми трябва 148 зъба/30 мм ремък. На 850/20 клапана е такъв. В крайна сметка засега всички части ще са си Volvo, с изключение на обтегача който е VW.. но не може да му се устои - евтин и много разпространен.
Втората ролка ще бъде стандартната от B204/B234, и задачата и е да пречупи ремъка, за да се стане по-остър ъгъла на ремъка около зъбното колело на маслената помпа, да се елиминират вибрациите от прекалено дългата свободна част на ремъка и да се поберат стандартните пластмасови капаци на ангренажа (долната част около зъбната ролка на коляновия вал и тази на aux вала) от 8 клапановия мотор.
Този сетъп на ремъка е същия като на Volvo Penta AQ171C/AQ251 - това са мотори за лодки, 2.5 литра, 16 клапана , 170 коня.. Ремъка е 146 зъба/30 мм. Ще ми се да сложа една ролка на мястото под термостата.. За целта ми трябва 148 зъба/30 мм ремък. На 850/20 клапана е такъв. В крайна сметка засега всички части ще са си Volvo, с изключение на обтегача който е VW.. но не може да му се устои - евтин и много разпространен.
Втората ролка ще бъде стандартната от B204/B234, и задачата и е да пречупи ремъка, за да се стане по-остър ъгъла на ремъка около зъбното колело на маслената помпа, да се елиминират вибрациите от прекалено дългата свободна част на ремъка и да се поберат стандартните пластмасови капаци на ангренажа (долната част около зъбната ролка на коляновия вал и тази на aux вала) от 8 клапановия мотор.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!